Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
). En dat heb ik ook zeker gekregen.
) Ik was op zoek naar een braaf paard, die op zich al alles kon. Maar vooral een paard dat erg te vertrouwen is met niet te veel pit, maar er mocht toch wel iets of wat van karakter inzitten. Liefst niet te groot en de leeftijd vanaf een jaar of 6.

) en dat werd een vuilnisbakkie van de markt. Daarna wilde ik een gezelschapspony voor Amber en dat werd Grietje. Hans was een impulsaankoop. Heb de mazzel dat hij ongeveer even groot is geworden als Grietje, zodat ze mooi in het tweespan passen samen.
dit wordt een gezinspaard dus het paard moet mak zijn , we zullen zien
en heb nu mn droom dan waargemaakt! Of hij aan mn verwachtingen gaat voldoen, moet nog blijken, want hij is nog maar 8 maanden. Maar in ieder geval laat hij nu al zien ontzettend koel in het koppie te zijn 
en de kans dat mn peerd de 1.95 haalt, is vrij klein.
ik ben er van overtuigd dat als je echt heel graag 1 bepaald soort paard wilt hebben, je ook de juiste vind. Ik wil dan niet zeggen dat je oogkleppen op moet doen voor alle andere soorten rassen die je mogelijk ook tegenkomt, maar je hebt denk ik niet voor niets een verlanglijstje? Zodra ik een paard aan kan schaffen ga ik zeker gericht zoeken naar een paard wat echt 100% bij mij past, qua uiterlijk EN innerlijk.

Ik heb een Arabier in een Fjorden jasje.