Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Bianca22 schreef:de tukker , ja die ken ik wel daar heb ik mijn tinker ook vandaan!
prima adres om je tinker te kopen! fijne mensen. rudy van de tukker schijnt eerder ook samengewerkt te hebben met miranda van de bonte parels. tinkerhoeve de tukker ligt in beckum, dicht bij hengelo(ov)
ik heb mijn paardje daar ook vandaan(in aug) en hij bevalt prima. mocht je daar komen en je ziet daar een merrie shetlandertje vos , die is van mij geweest heeft rudy van me over genomen voor zijn kinderen!
mocht je nog wat willen weten over de tukker pb je maar even!
groetjes
snowdon"]
[quote="Bianca22 schreef:de tukker , ja die ken ik wel daar heb ik mijn tinker ook vandaan!
prima adres om je tinker te kopen! fijne mensen. rudy van de tukker schijnt eerder ook samengewerkt te hebben met miranda van de bonte parels. tinkerhoeve de tukker ligt in beckum, dicht bij hengelo(ov)
ik heb mijn paardje daar ook vandaan(in aug) en hij bevalt prima. mocht je daar komen en je ziet daar een merrie shetlandertje vos , die is van mij geweest heeft rudy van me over genomen voor zijn kinderen!
mocht je nog wat willen weten over de tukker pb je maar even!
groetjes

. maar inderdaad jullie tinker eigenaren hebben in jullie tinkers allemaal een stukje dales zitten
.maar affijn vandaag eerste ritje samen in het bos gemaakt. half uurtje gestapt want hij kan nog heel wein ig en heeft 0 conditie. en dan ja ja middenin de sneeuwstorm. al die vlokjes. gelukkig werden ze niet al te dartel en ging het goed.
.
wegbrengen. en dan zal iik ze hier proberen te plaatsen. hij is echt diep zwart met een kolletje en inderdaad rind en zwaar gebouwd. echt gaaf. enne op het moment is ie braver in het bos dan mijn fjord (is op dit moment een ongeleid projectiel
en zodra er een andere sexe mee rijd ...en wel een mooie zwarte .... moet ze let wel ..ze.. zich als een hengst
gaan gedragen en blazen en zo.) snowdon"]
[quote="Pellie"]Nee rustig maar bianca, volgens het brede 'roddelcircuit' klopt het wel
[/quote]
T klopt niet![]()
De Bonte Parels bestonden nog niet in die tijd, Jan werkte in die tijd samen met Rudi
[/quote]
[quote="Pellie schreef:ja ik dacht ook van wel, niet specifiek miranda omdat de Bonte Parels niet Miranda is?
het moet dus persé op de letter correct zijn? *zucht* vermoeiend menneke benne gij ook af en toe hè? }>
Iemand hiervan een fotootje?!