het is weinig gebruikt, de merino pad wel meer maar €100,- minder vind ik meer dan dat. Tenzij er mensen tegen elkaar op gaan bieden natuurlijk...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pellie schreef:ik vraag voor het zadel (nieuw 399,-), bruin grandeur dek (94.95) en merino wollen dek (99,95) €500,-
het is weinig gebruikt, de merino pad wel meer maar €100,- minder vind ik meer dan dat. Tenzij er mensen tegen elkaar op gaan bieden natuurlijk...
Suzanne vd schreef:Oei jeedat gaat een probleempje denk ik, alhoewel..... Mijn zadel heeft altijd op een erg dik rond compact paardje gelegen met weinig schoft. Laatst wilde ik het op een paard leggen waar ik in de les op rij dit is een groot smal paard met schoft en daar knelde het bij, paard vond het ook niks. Dus misschien....... kan ik toch nog bij mijn kieffer blijven
Het is opzicht een vrij groot en breed zadel, 21" kan dat? maat 2? dacht ik.. duimen dan maar dat ie op mijn toekomstige tinker past want het zadel zit heeerlijk.
ff een ander vraagje, zo'n wintec zadel met een lederlook is dat iets? Zijn die ook voor mensen met een dikke kont? Hoe is de kwaliteit, en lijkt het net op leder qua rijden enzo? want zo'n zadel dat lijkt me wel wat. Mij lijkt zo'n kunstof zadel niet stevig genoeg, maar dat zal wel psychisch zijn want ik neem aan dat zo'n zadel wel goed getest is.
ff offtopic Ik denk dat ik het beste divoza of zo kan laten komen met een aantal zadels en dat ik dan het beste kan zien en voelen enzo. iemand ervaring?
abby schreef:Over het algemeen zijn Kieffers vrij smal. Als je een echt smalle Tinker hebt, dan loop je de kans dat het past, maar mijn zadelmaker wist te vertellen dat de kans dat een Kieffer op een Tinker past niet heel groot is!