Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Marieke_456 schreef:Ik kan niet met timon komen, want ik moet eerst nog wat anders zien te regelen ivm. vervoer, maar ik kan miss. heel miss. komen, maar ik weet het niet.. jullie zijn hier ook welkom hoor
Ik ben bang dat mijn ouders mij en Koos niet willen brengen naar N-H... dat is, schat ik, zo'n 2,5 uur rijden... maar jij zal ook wel zolang onderweg zijn, denk ik...
Is er niet iemand die in 't midden van Nederland woont?!
Ik ben ook al op zoek, maar ik denk dat ik binnenkort maar weer eens de paardenwinkel ga plunderen
Ik wil namelijk een mooi hoofdstelletje... ik heb nu een menhoofdstel met een stangbitje en vind het een beetje lomp staan bij Koos
Maar er is ook een ponyspullensite: www.ponyshop.nl Ik denk dat ik iets leuks ga bestellen daar... gewoon voor de leuk 
*
alleen staat goud niet zo mooi bij Corretje...Marieke_456"]
Lieve lieve lieve lieve lieve jessie88mag ik astublieft van u dat menhoofdstelletje en stangebitje van u kopen?? is het trouwens met klepjes of niet? Astublieft?? *kijkt heel lief*
[/quote]
Jij bent errug!!!
ff denken... ik heb een karretje die ik wil verkopen en eigenlijk wil ik het inclusief tuig verkopen, maar maybe kan ik een uitzondering maken voor Marieke
Dan moet ik ook ff kijken ik het tuig zonder hoofdstel kan verkopen... Ik dacht trouwens dat jij een nieuw tuigje had gekocht voor Timon? Of heb ik het nou over een andere Timon?
D'r zitten trouwens geen oogklepjes aan
[quote="Elke schreef:Whahaha, slijmbalZo ik heb ook maar meteen een advertentie op marktplaats gezet.. misschien dat daar nog iemand een longeersingeltjes voor me heeft
En zijn jullie vandaag nog bij de shetjes geweest? en wat hebben jullie gedaan?

Maar ik was heel laat uit van school, dus had alleen tijd om Fraeva ff snel te longeren... dus Koos had nog een rustdag today... Hij zit trouwens al weer erg dik in zijn vacht... dus over een tijdje heb ik weer een knuffelbeertje in de wei staan