For sure.
Bij mij zeker favoriet.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
GittekeZ1 schreef:Een haflinger is door zijn bouw beter in de verschillende taken van de ruitersport
Goed in dressuur
Goed in het springen
Goed in de cross
Goed voor de kar in enkel en meerspan
Goed in lief zijn
Goed genoeg voor mij![]()
overeenkomsten zijn soberheid koel in de kop
gebruiks vriendelijk voor jong en oud
Vjestagirl schreef:Ik heb voor een fjord gekozen. De haflingers die ik ken zijn allemaal een beetje sloom, van die types die zoiets hebben van 'het zal mijn tijd wel duren' terwijl er in mijn fjord lekker een berg pit zit. Daarbij vind ik fjorden een veel leukere en stoerdere uitstraling hebben.
savannah13 schreef:Vjestagirl schreef:Ik heb voor een fjord gekozen. De haflingers die ik ken zijn allemaal een beetje sloom, van die types die zoiets hebben van 'het zal mijn tijd wel duren' terwijl er in mijn fjord lekker een berg pit zit. Daarbij vind ik fjorden een veel leukere en stoerdere uitstraling hebben.
haflingers sloomdan heb je nooit een echte haflinger gezien
Malenka schreef:Absoluut de haflinger!
Naar mijn mening hebben die vaak een meer uitgesproken karakter. Dat vind ik ze ook uitstralen. Zo veel karakter in het koppie. Geweldig. De fjord is mij over het algemeen wat te 'cool' en vaak lomp. (nu stoot ik vast de fjordenliefhebbers voor het hoofd)