Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) Tinker. Die zijn erg breed, waardoor een VZH zadel al snel te krap zit, omdat die over de schouders heen komt. Veel Tinkereigenaren slagen dan ook met een dressuurzadel of een westernzadel. Ik ga zelf binnenkort een boomloos zadel aanschaffen, volgens mij is dat het ultieme zadel voor een Tinker.
Voordat ik de verkeerde mee nam.
. Ik houd persoonlijk niet van teveel wit maar anderen weer niet van teveel zwart dus we houden elkaar in evenwicht hè! Belle van Esme vind ik heel mooi en het veulen ook. Zou het veulen niet donkerder worden? Op het forum van de Tinkervereniging is een lid van wie het veulen helemaal aan het verkleuren is. Dus misschien wordt Jip ook wel zwart??
Nuala en Maddox zijn van Esmee. Het is me wat met die namen en wie bij wie hoort
Maar inderdaad Jip begint zwartbruin te worden. Misschien wel zwart/bruin bont?? Kan het niet goed bekijken wat het word. Heeft niemand dat is zeker.
dat wordt gewoon een gokspelletje...
Ik stoor me zeker niet aan effen Tinkers, alleen ik vind niet dat ze moeten gaan overheersen, dit jaar was meer dan de helft van de veulens effen (in mijn ogen, misschien heb ik het fout) dat vind ik jammer, ik zie het liever 80% bont en 20% effen. 
, wel leuk om te lezen hoe iedereen erover denkt.
En ik hou absoluut niet van ramsneuzen.... Maar goed, zolas al gezegd is: Smaken verschillen! (en om eerlijk te zijn, ik ben een keer helemaal gevallen voor een zwartschimmel tinkermerrie met bijna het hoofd van een clydesdale.... maar ze was zooooo leuk! ontzettend leuk lopen, totdat ze op het harde kwam... gekanteld hoefbeen, en dus ook hoefbevangen geweest
)