Kun je erop zetten of je meedoet aan het onck
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
boytju2 schreef:waren er nog foto's van boy als veulen? ;$

Yv_ schreef:Heb ik even een ander vraagje tussendoor (ga zo het hele topic nog even nalezen hoor, vind het wel gezellig om mee te kletsen als dat mag): Hoe waren jullie pony's met de galop? Ik heb met Moon namelijk echt de grootste ruzie gehad, maar nu vraag ik het me af of het wat met zijn spat te maken zou hebben gehad of dat het toch wel ergens rastypisch zou kunnen zijn...?
. Gezellig!
guanacotje schreef:Ik meld me ook even
Ik heb sinds vandaag een heel leuk bijrijdpaardje, en jawel, het is een connemara. Een goedgekeurde dekhengst zelfs
http://www.hazelfield-connemara.be/stal ... l#irishboy
susasan schreef:Mij ken je niet maar ik ben een grote fan!
Ik rij er 2.
Maqauerstabels ruby theusday + Kelsey van de bossenhoeve
Wie doet er mee aan het onck?
Ben ook erg trots op lizzy monster!
is ze helemaal wit, lijkt ze nu onder haar vachtje weer een bruin (zonder ook maar 1 spoor van wit) zomervachtje te hebben!

Vind het ook wel erg leuk zo! Eerst donker, toen een iets dunnere witte vacht en straks weer een donkere. Mensen die vaak langs de wei komen snappen er straks niets meer van, denken dat er iedere keer een andere pony staat
Ben toen nog erg lang naar zo'n foto van Robin op zoek geweest, maar die is helaas niet te vinden! Moeten we ook wel 31 jaar voor terug in de tijd 
Waar komt Lelia(a)rd vandaan?
(de naam zeg maar)
!!
. Ik weet alleen niet goed waarom we op een gegeven moment naar Leliaard zijn geswitcht. Was toen nog maar een jonkie en nog niet zo heel druk met de pony's, behalve met het rijden er op.

Ik ga eerst wassen met Sebacil (Sanicuran hier in België) om mijten uit te sluiten, dus hopen dat het dit weekend een beetje lekker weer is. En helpt het niet, dan vrees ik dat de hoge concentratie vliegende rotbeesten hier teveel voor hem zijn
En ik was zo blij met een paard zonder zomerexceem, heb er al genoeg ellende mee meegemaakt!