Ik denk dat het nm wel een hele leuke kruising is maar je moet toch altijd bij elk soort paard kijken of het klikt en bij je past.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
__PSM__ schreef:Jij fokt toch ook iets, omdat je daar iets aan over hoopt te houden... Dat is toch hetzelfde als een paard kopen, omdat je hoopt er iets aan over te houden...
EeCee schreef:__PSM__ schreef:Jij fokt toch ook iets, omdat je daar iets aan over hoopt te houden... Dat is toch hetzelfde als een paard kopen, omdat je hoopt er iets aan over te houden...
Als je 'er iets aan overhouden' op financieel gebied bedoeld....Daar zal ik nooit 'iets' aan over houden en met mij heel veel andere paardenbezitters!
Wat ik aan mijn 'fokproduct' over hou (en al gekregen hebt) zijn al ontelbare mooie momenten! Onbetaalbaar ook...
EeCee schreef:__PSM__ schreef:Nee ik bedoel overhouden in het doel wat je voor ogen had bereikenOok onbetaalbaar dus
Ik ben ervan overtuigd dat ook dat gaat lukken
MelisXFeikje schreef:Hallo,
Ik ga hopenlijk () een haflinger xdraver aanschaffen. Gewoon op het oog gevallen.
Maarrrr, heeft iemand fotos van die kruising of heeft iemand zoon kruising? kan iemand me meer over dit vertellen? Mischien staat het verkeerd sorry voor dat.
Ik zou graag meer willen weten over deze kruising![]()
Groetjes melissa
horsii schreef:Als je goed les neemt kan je ver komen met de meeste kruisingen hoor! voor ieder paard is de Z haalbaar, alleen bij de een kost het meer tijd en training dan bij de ander.
MelisXFeikje schreef:Ik denk wel dat ik het ga doen, ik kan eerst veel plezier aan dit paardje beleven op recreatief gebied, en tussendoor sparen voor een paardje voor de wedstrijdenIk vind deze zo lief, ik kan later altijd weerzien.