Mijn halve Dartmoor mocht ook losgaan dit weekend: [ITP] Zaza het verschrikkelijke sneeuwmonster
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Bedankt iig! idefix4 schreef:Dan zal ze wel gaan reageren. Ze had pech toen wij Prince kochten. Ze kende hem al en had er zelfs kopers voor, maar wij waren eerder. Ik had haar ook al benaderd toen, maar door stom geluk kwam Prince net even eerder op ons pad, dan die van de geïnteresseerden die zij had gevonden. Ik had haar zelfs om info gevraagd over Prince. Een vriendelijke dame. Hopelijk vind je ook snel zo'n vriendje voor het leven!
. Klein wereldje toch
.
. PB me maar! Fiffill schreef:Mijn halve Dartmoor mocht ook losgaan dit weekend: [ITP] Zaza het verschrikkelijke sneeuwmonster
xxxclau schreef:Ik ben trouwens op zoek naar een reflecterende deken maat B-pony voor mijn Wonder. Het is voor straat 's avonds, maar ik zit er natuurlijk niet op (loop/fiets ernaast), dus er hoeft niet zo'n zadelgat in! Wie weet er een te koop???
Prince is veelzijdig, bijzonder lenig, leergierig én talentvol hiervoor, dus als de kinderen niet meer óp hem passen, kunnen ze ernaast gaan lopen. Van de week is Sabrina weer gaan galopperen en laatst met de bixiespringwedstrijd had ze de 4e prijs van de 7. Met de bixie proef was ze een leuke middenmoter. Het gaat steeds beter!
Als ik er ooit een pony bijkoop word het zekers een Dartmoor!
Fedo heet ie. 
wat een droepie is het ook! Heerlijk hoofdje! 
.