Ik vraag me af hoe oud de meeste KWPN-ers eigenlijk worden omdat ik weet dat pony's wel rond de 40 kunnen worden.Hoe oud zijn jullie paarden of jullie overleden paarden geworden.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik vraag me af hoe oud de meeste KWPN-ers eigenlijk worden omdat ik weet dat pony's wel rond de 40 kunnen worden.
ze word nooit 19 geschat
ziemijn profiel voor foto's
Citaat:Hij kreeg de laatste jaren alleen maar slobber en liep de de hele dag door de stallen en het terrein te struinen...
MoniqueT schreef:Citaat:Hij kreeg de laatste jaren alleen maar slobber en liep de de hele dag door de stallen en het terrein te struinen...
Ik kan nu al heel verdrietig worden bij het idee dat onze Janssen er ooit niet meer zal zijn ... Hij is nu 15 en krijgt al wat grijs boven de ogen, zo'n wijze kop heeft hij d'r op staan. Maar ik zie hem wel voor me ja, struinend over het terrein, hij loopt nu al regelmatig los en is zo ontdeugend als een kleuter. O o, wat houd ik veel van dat dier!
Tijgertje86 schreef:Mijn KWPN-er is 20 jaar, ik hoop dat ze nog heeeeel lang meegaat!
Hoewel ik haar nu snel oud zie worden op een of andere manier....ze heeft nog geen grijze haren dat dan weer niet, maar ze is gewoon wel minder vol dan vroeger.
, hij was 24. In de winter ervoor heel erg ziek geweest en in de zomer uit dat dat geklommen, weer helemaal topfit en toen helaas dus ineens hartstilstand aan het eind van de zomer. Was best heftig zo ineens.
Citaat:wij hebben een kwpner op stal van bijna 19!
) maar dat is totaal niet aan haar te zien. Afentoe wil ze wat minder eten maar ze ziet er hardstikke goed verzorgt uit.
maarja dat terzijde