Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
).

kekaro schreef:ik heb zelf een appaloosa gehad maar kreeg regelmatig te horen dat het meer een knabstrupper leek. hij kwam uit polen en had verder geen papieren niks, dus wie weet![]()
een lieverd was het in ieder geval wel !
Feithje schreef:Die duitse site, heb je daar ook een link van?
vanavond
juval schreef:ik heb er net zo goed als een gekocht!!!!
Morgen wordt ze door de dierenarts gekeurd, en als dat allemaal goed is ben ik ook trotse eigenaar van een Knabstrupper!! De wereld is waarschijnlijk inderdaad klein, want het gaat om Beverly/Juli die dus hier al eerder is genoemd. Ik vind haar prachtig, en ze rijdt ook heel fijn...
duimen jullie voor me dat ze wordt goedgekeurd! Als dat zo is volgen foto's natuurlijk heel snel!
serenta schreef:juval schreef:ik heb er net zo goed als een gekocht!!!!
Morgen wordt ze door de dierenarts gekeurd, en als dat allemaal goed is ben ik ook trotse eigenaar van een Knabstrupper!! De wereld is waarschijnlijk inderdaad klein, want het gaat om Beverly/Juli die dus hier al eerder is genoemd. Ik vind haar prachtig, en ze rijdt ook heel fijn...
duimen jullie voor me dat ze wordt goedgekeurd! Als dat zo is volgen foto's natuurlijk heel snel!
Ja de wereld is zeker heel erg klein, zal zeker voor je duimen.
Wanneer wordt ze gekeurd?
de dierenarts heeft headshaking syndrome geconstateerd dus ik ga haar niet kopen. Heel erg jammer hoor, want ik was best gek met het beestje, maar ik wil toch ook wel een gezond paard, zonder al te veel problemen, dus het is maar beter zo, ik zoek weer verder.EricPrast schreef:serenta schreef:
Ja de wereld is zeker heel erg klein, zal zeker voor je duimen.
Wanneer wordt ze gekeurd?
Lezen is ook een kunst apart...
marloes1983 schreef:
ericcccccccc ga boeven vangen ;)
en neit zeggen dat sorrie met y is![]()
heb btw boek waar paar ijslanders te koop in staan, wel duitsland, kan ik wel ff meenemen zaterdag.
ben er wel, maar redt bbq denk niet, dus wordt alleen biertje doen
adios xx
Neonlight schreef:De bekendste hengst is al enkele jaren dood, dat is Sonny af Hojmark.
Verder staat Taro nog in Nederland ter dekking.