Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stef schreef:alle stamboeken staat er, dus ik neem aan: NMPRS, NAS, AAPA etc
stef schreef:Sonny Af Hojmark (en dan de O met zo'n streep erdoor, maar weet niet waar die zit op mn toetsenbord, zal wl een alt code zijn)
stef schreef:Sonny Af Hojmark (en dan de O met zo'n streep erdoor, maar weet niet waar die zit op mn toetsenbord, zal wl een alt code zijn)
abbysumo schreef:Naam:Palolieza
Levensnummer:NAS 92.1731.STB
Geboortedatum: 15 maart 1992
geslacht: merrie
Stokmaat: 1.68,5
Predikaat: STER/KEUR
Kleur: vosroan-schabrakbont
Aftekeningen: witte oogranden,blesje,doorlopende sneb linker neusgat indringend,gevlekte lippen,gevlekte geslachtsdelen,gesteepte hoeven.
Fokker: H.Kornet
Eigenaar:S.Schouten
V= Sonny af hojmark
VV= Gaucho
MV= Sus af hojmark
M= Palousa-Zana
VM= Mackael Grey
MM= Palousa
http://www.mijnalbum.nl/Foto=V3JSD3I8
SuperMinx schreef:@Serenta je mag alle gegevens hebben van mij (alias stippeltam) zeg maar hoe en waar je het aangeleverd wilt krijgen...
loes-freke schreef:abbysumo schreef:Naam:Palolieza
Levensnummer:NAS 92.1731.STB
Geboortedatum: 15 maart 1992
geslacht: merrie
Stokmaat: 1.68,5
Predikaat: STER/KEUR
Kleur: vosroan-schabrakbont
Aftekeningen: witte oogranden,blesje,doorlopende sneb linker neusgat indringend,gevlekte lippen,gevlekte geslachtsdelen,gesteepte hoeven.
Fokker: H.Kornet
Eigenaar:S.Schouten
V= Sonny af hojmark
VV= Gaucho
MV= Sus af hojmark
M= Palousa-Zana
VM= Mackael Grey
MM= Palousa
http://www.mijnalbum.nl/Foto=V3JSD3I8
dat was een foto van internet, marktplaats bij vorige eigenaar.
als ik geld rond had gehad, was ik je voor geweest, ze leekt toen heel erg op mijn overleden loes.
ga je nog met haar fokken?
echt een super beesie, wees erg zuinig op.
SuperMinx schreef:@Serenta: Ik heb je email niet... stuur maar een effe een PB'tje ik zal vandaag of morgen effe een scanner zoeken, want ja foto's horen natuurlijk echt in een database! Mogen het er meerdere zijn of echt maar eentje. Heb je al een beginnetje van de database gemaakt die al online is...?