Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

zo breed als die zie je ze toch niet heel veel meer... 
En ik verzorg het iets moderner type
Ik zie ze allebei dus
hihii
Ben dus helemaal weg van blonde schoonheden en in het bijzonder het ouderwetse type. Sommige modernere Hafjes vind ik er wel leuk uitzien, maar de stokmaat ligt meestal rond de 1.40 m en ik ben vrij lang. Ik heb toch zeker min rond de 1.48 m nodig en die tref je meer aan bij de ouderwetsere types, zeker het type dat in Oostenrijk wordt gefokt.

Kelly87 schreef:Ik ga over 2 á 3 maandjes een Haf aanschaffen. Heb voornamelijk Haffen en Fjorden gereden in mijn hele 'ruitercarriere' en momenteel een Tinker. Heb gewoon iets met koudbloedenBen dus helemaal weg van blonde schoonheden en in het bijzonder het ouderwetse type. Sommige modernere Hafjes vind ik er wel leuk uitzien, maar de stokmaat ligt meestal rond de 1.40 m en ik ben vrij lang. Ik heb toch zeker min rond de 1.48 m nodig en die tref je meer aan bij de ouderwetsere types, zeker het type dat in Oostenrijk wordt gefokt.
Tegenwoordig zie je inderdaad bij meerdere rassen dat ze verfijnd worden. Vind dat absoluut niet altijd mooi, zeker niet als de verhoudingen niet helemaal kloppen. Bijvoorbeeld een moderne Haflinger, maar dan wel een gigahals erop... Nee, ik heb liever het ouderwetse type, maar das heel persoonlijk

smax schreef:de mijne zit er ook tussen in
Leo_ke schreef:
Moderne haflingers hebben juist een flinkere stokmaat dacht ik juist?
De ouderwetse haflingers die ik ken hangen allemaal rond de 1.40m...
Kan het ook mis hebben, maar ik dacht dat juist de modernere sportgerichte haflingers een grotere maat hebben.
Leo_ke schreef:Nee idd er zijn nog wel ouderwetse haflingers maar erg veel vind je er niet meer, laat staan in de verkoop.
).
Kelly87 schreef:Ik heb toch zeker min rond de 1.48 m nodig en die tref je meer aan bij de ouderwetsere types, zeker het type dat in Oostenrijk wordt gefokt.
.
Jeetje ja zeg, echt een bink