ik open dit topic op vervolg van het topic IJslanders ik weet niet meer van wie, dus wat je hebt meegemaakt met je ijslander, probleemtje met je ijsje noem maar op!!!
Groetjes Kimmy
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
een ruintje .. Hij heet Grani 

Ymmik schreef:jaaaaaaaa Gaska, heb je zelf een ijlander?
Hanhuh schreef:
Haaii
ik heb zelf een ijswalker (ijslander x tennesee walker)
super lief
Kolur, hij kan gewoon tölten en heel af en toe doet ie iets wat op walk lijkt![]()
ilovejuno schreef:Hallo, Wij ( ik en mijn zus ) hebben ook een ijsjeeen ruintje .. Hij heet Grani
Het is een vosje..
gaska schreef:Ymmik schreef:jaaaaaaaa Gaska, heb je zelf een ijlander?
Nog geen eigen maar we zijn nu wel opzoek naar 1![]()
Thuis hebben we al 3![]()
2 van mijn zus en 1 van ons allemaal![]()
Enne leuke IJs die Eva
Ymmik schreef:ja ik wil ook wel meedoen maar ten eerste geen trailer en ik moet het nog vragen aan de eigenarese!!!
En even wat anders, iemand zei tegen mij dat ik geen dekje onder het zadel bij een IJslander moest doen. hoezo dan niet? en kan een ijslanderzadel ook veelzijdigheid naar ijslander toe ofzo zijn, haha?
Citaat:Tuurlijk mag je wel een dekje onder je zadel doen! Mijn inziens juist liever wel! Je kan ook met een gewoon zadel op een ijslander rijden maar ijslanderzadels zijn er speciaal om juist die gangen goed uit te laten komen (schoudervrijheid, platte zit)
Ymmik schreef:Citaat:Tuurlijk mag je wel een dekje onder je zadel doen! Mijn inziens juist liever wel! Je kan ook met een gewoon zadel op een ijslander rijden maar ijslanderzadels zijn er speciaal om juist die gangen goed uit te laten komen (schoudervrijheid, platte zit)
oke bedankt, maar ik denk dat dat zadel wat ik heb een veelzijdigheidszadel is dat zeggen mee mensen maar dan wel voor IJslanders zou dat kunnen?
Citaat:Dat weet ik niet. Het kan zijn dat je een ijslanderzadel met een iets diepere zit hebt en met kortere zweetbladen. Evengoed kan je gewoon met een "normaal" vzh zadel op een ijslander rijden hoor. No problem.