Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.

miekedar schreef:Ik zou ze wel een deken opdoen als ze het koud krijgt maar niet om haar wintervacht tegen te houden.

Kowloon1 schreef:ik doe mijn arab ook telkens zijn deken op
maar ik denk wel dat arabiertjes ook goed tegen de kou kunnen hoor
ze komen van oorsprong uit woestijnen waar het 's nachts ook kon vriezen

mango schreef:ik heb 1 winter met deken op gezet en hij had een week griep 40 graden koorts en hij had een dikkere vacht dan dat hij normaal zonder vacht heeft!!

anne_kaszmir schreef:hallo,
ik heb zelf ook ene arabiertje bij de koop werd er al tegen mij gezecht dat hij egt ene deken op moest in de winter en neit naar buite mag want dan word ie ziek..
ik natuurlijk heel eigenweis tog geprobeert beetjuh wintervacht te laten krijgen zodat hij nog een beetjuh naar buiten kon maar wat bleekd at hij gene toto bijna geen wontervacht kreeg dus egt wel een dneken nodig had..
ik zou dus egwoon kijken hoe het gaat dan kna je er altijd nog een op doen als het nodig is.. ik vind zelf vacht wel fijner ookal rij ik intenzief in een binne bak..
gewoon kijke dus zou ik done
groetjes anne en kaszmir
barbaras schreef:Maar arabieren zijn niet anders als andere paarden hoor qua hardheid, het ene paard kan beter tegen kou en de andere beter tegen warmte....