Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar kan er niet tegen dat mensen, als ze je tegen komen op straat ofzo, van zet die knol weer voor je kar. 

Heb hem nou ruim anderhalf jaar en hij heeft echt een super karakter! Doet alles voor je en schrikt nergens van(behalve vogels in de struikjes ofzo....
)
vorig jaar was hij op vaderdag jarig, was echt grappig.

Paradise schreef:Ik heb zelf ook 2 fjorden, 2 onwijze schatten
Een merrie van 4 en een ruin van 9.
@ Pebblesje: Is jou fjord een zoon van Bjorgard?

ze is een Bjorgard x Astrix

maar heb met kerstmis van mn moeder een zadel gekregen (ik vind het flut) maar zij vind dat ik het niet respecteer dat ze es een zadel voor me kocht enal
Paradise schreef:ze is een Bjorgard x Astrix

Daarom betaal ik het zelf haha, en mijn moeder maar zeuren dat ze op mijn barefoot wilt
Een rodblakke (geen discussie meer a.u.b.
) merrie van 6. Die is idd van Bjorgard 
Pebblesje schreef:misschien bedoelde ze het anders?
@Jillyken: Achja oudersDaarom betaal ik het zelf haha, en mijn moeder maar zeuren dat ze op mijn barefoot wilt
op FW heb ik volgens mij weleens foto`s gezien van jou Sven, te zien aan al dat roze

en VM is Myrstein.
En Alm is in noorwegen geboren en komt uit Kvitelin x Alm Jar(e)l maar heeft wss nog nooit iemand van gehoord?
mariieke schreef:Ik vind fjorden ontzettend leuk!
Heb zelf ook een fjord van 7 jaar oud..
Ik ken hem al sinds hij baby was ik heb namelijk eerst zijn moeder verzorgd ook die staat hier bij ons ze zijn smaen aan ons verkocht mijn zus rijd op die andere fjord..
Wat vinden jullie van fjorden?
Jillyken schreef:Valt me wel op dat veel Nederlandse dekhengsten gewoon nederland geboren worden en daar ook blijven maar in belgie zijn er best wel veel die uit noorwegen komen. Al die van ons komen daarvan en 2 zelf gefokt.
Jars komt trouwens ook van bij ons![]()
En in belgie zitten er ook wel een paar nederlandse, een van ohlsen junior o.a

)