Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

stef schreef:Ok, wist niet goed waar te plaatsen, dus maar even hier gedaan.
Ik ben een ontzettende kleurfreak, en gek op alles wat niet simpel bruin, wit, vos of zwart is.
Ik "verzorg" een buckskin (valk) en op stal staat een dun en 2 red duns. Ook hebben we op stal 2 Labuno Criollo's (Zwartdun/Grullo), nog een dun en een red dun, etc etc.
Meer kleurfreaks hier?
BTW, let op als je foto's plaatst, graag als URL en niets met IMG tags ivm anders verzameltopic

Liesjuh schreef:Heb je toevallig ook verstand van appaloosa en Lacing (Giraffe Marks)??
Ben er nog niet uit wat die van mij nou heeft..

cesara schreef:Liesjuh schreef:Heb je toevallig ook verstand van appaloosa en Lacing (Giraffe Marks)??
zet anders ook een link neer, kunnen we het zien

Caballo schreef:Hier een site over 'brindle' gekleurde paarden;
http://www.elcascabel.com/brindlepictures.html
Heel apart... Lijkt een beetje gemarmeleerd oid. Ik heb het wel in koeien gezien en in honden, maar nog nooit in een paard.

Thuis hebben we een wildkleur vos of gewoon vos hoe het maar mag heten met een aalstreep. Een Isabel die zomers dus pallomino word en een wildkleur zwarte
Heb laatst iets in een boek gelezen over kleuren en ben daardoor een beetje in de war geraakt! Jeetje wat veel kleuren zijn er! En iemand zei ook nog dat mijn isabel paard wars Zilverappel Isabel is
)
cesara schreef:Liesjuh schreef:Heb je toevallig ook verstand van appaloosa en Lacing (Giraffe Marks)??
zet anders ook een link neer, kunnen we het zien