Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Inky_devil schreef:Ik heb ook een appy. Hij is nu 7 jaar oud.
Ik rijd western met hem, vooral reining. Hij kan ook dressuur en springen. Ook rij ik buiten met hem.
Hij is een kruising tussen een engels volbloed en een amerikaanse appaloosa ( olan no patches), dus er zit wel pit in.
hier een foto.
Rijden zonder hoofdstel.

Nee ben niet nieuwsgierig hahaha

serenta schreef:Ik heb een kleine maat appaloosa die ik door 2 meiden laat rijden en van hun koop hem ook in september over. Hij wordt zowel dressuur al springmatig gereden. En gaat minimaal een paar keer per week het bos in. Verder heeft hij in het verleden een tijdje voor de kar gelopen wat in het begin goed ging alleen later niet meer.
Mijn toekomstig paardje wat al sinds februari zeker is is een kruising amerikaanse appaloosa x een welsh-arabier. Dus ook een lekker pittig paardje hoop ik. Ik weet nog niet precies wat ik met hem ga doen. dat zie ik in de toekomst wel want hij is nu iets van 15 maanden

woldhoeve schreef:hé serenta vertel welke amerikaanse appaloosa is dat?Nee ben niet nieuwsgierig hahaha

daantje88 schreef:Dit is mijn kleine ondeugende dondersteen
Hij is 1.13m en een welsh/shetlander en is nu 6 jaar
hij kan heel mooi lopen, heeft er alleen vaak geen zin in:P
en springen vind hij heel erg leuk:D
hij gaat vaak mee naar buiten zowel met iemand op zn rug als naast de fiets of wandelen...
Gewoon lekker recreatie:D