heeeeeeeeeeeey,Dit topic gaat over zwarte mysteries, en dat kan maar een ras zijn:
ze zijn niet alleen machtig mooi en slim, ze zijn gewoon de grootste mysteries die er bestaan. ( want reken maar dat ze streken hebben )
* Zo kan mijn friese merrie zich ineens stijgerent omdraaien, en vervolgens niet meer weten waarom ze dat nou dee.
* jaagt ze de hele kudde op stelten en gaat vervolgens snel lief stil staan, om haar baasje te doen geloven dat zij wel braaf is.
*stopt ze haar hoofd expres in de hooi bal
, om vervolgens de aandacht van iedereen op stal op te eisen.*als dit niet helpt gaat ze rustig 5 min, de raarste bekken staan trekken. ( ze had eigenlijk ed moeten heten )
Dus kom maar op met al die zwarte parels, en hun streken.mischien valt er dan nog wat te ontravelen?
paard .

aaaaaaa, kom op, er zijn hier toch wel meer friese op bokt.
Linkergalop vind ie moeilijk dus ik elke keer weer opnieuw proberen maar hij ging of verkeerd of overkruisd. Dus ik werd een beetje chagrijnig en gaf hem een schop ineens springt die opzij en draait om en laat mij er bijna afdonderen
. Hij gaat vaak even mee naar huis mag hij in de tuin rondhobbelen, en we hadden laatst bezoek met een hond. Wij zitten gewoon op het terrasje achter. Komt er ineens een hond hard aanrennen en een fries in draf erachteraan.