heeft er iemand mooie foto's van zn new-forest plaats hem hier! ik heb zelf ook een new-forest pony ik snap alleen niet hoe ik hier een foto kan neerzette?! ik heb er ook maar ff een melige poll neergezet om te kijken of er nu meer meries, hengsten of ruinen worden gehouden van de new-forest pony's!
Ik heb gestemt op 'ruin', omdat die van mij een ruin is klinkt logisch toch? Ik heb tot nu toe nog geen mooie foto op mijn pc staan, maar daar wordt aan gewerkt! Binnenkort zal ik wel eens een foto van hem plaatsen.
Ik rij met een kleine maat hengst aangespannen in de klasse M dressuur en M vaardigheid. Zijn foto's staan op http://www.stalsintels.nl. Daarnaast rij ik ook nog een grote maat merrie.
ik heb een merrie ze heet Lucky alleen ik ben nog maar net op Bokt.nl dus ik weet nog niet echt hoe er foto's op moeten, maar ik probeer nog wel even wat... :Y)
Hoi, ik had beloofd een foto te plaatsen, en die heb ik nu ook. Ik hoop maar dat hij het doet.. Ik zal trouwens niet lang meer tot de New Forest eigenaren behoren, mijn pony is namelijk te koop ik ben er te groot voor.
He verdorie, ik weet niet goed hoe het moet Montgomery had iets met de foto's gedaan in mijn topic waardoor ze wel te zien waren, dus als jullie foto's willen zien kunnen jullie misschien het beste naar die topic gaan. viewtopic.php?f=5&t=403177&p=8246391#8246391
ik heb ook een new forest! het is een ruin van 11 jaar Genaamd Kantje's Ishmir (roepnaam= gewoon ishmir hoor!) hjis super lief en mooi.. (een vosje met bles)
Zie hieronder!!!
Oja, hij is een zoon van Kantje's Ronaldo, die beroemde new forest hengst die best veel springwedstrijden heeft gewonnen. Ik ben benieuwd of er hier nog meer paarden zijn die afstammelingen van Kantje's Ronaldo is?