Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tinkermuts schreef:hier ben ik wel voor in, maar ik rijd altijd samen met een vriendin die een epony heeft, mag zij daarop ook mee, of moeten we er wat vlekken op schilderen
Tinkermuts schreef:ps kun je misschien ongeveer zeggen hoe laat het einde is?
silas schreef:Tinkermuts schreef:ps kun je misschien ongeveer zeggen hoe laat het einde is?
zo ongeveer 4 a 5 uur smiddags
dobbel schreef:nou ik wil wel mee maar mijn man weet niet wat ie moet doen een paard huren of met de huifkar mee wil.
Mijn man rijd nu een jaar paard maar heeft nog nooit een rit gemaakt en we kennen de tinker niet die we huren dus mijn vraag is dan ook hoe die zijn/is als je dat weet, en ik moest van mijn man vragen of er nog meer mannen rijden of niet.
Het lijkt hem op zicht wel leuk.
silas schreef:dobbel schreef:nou ik wil wel mee maar mijn man weet niet wat ie moet doen een paard huren of met de huifkar mee wil.
Mijn man rijd nu een jaar paard maar heeft nog nooit een rit gemaakt en we kennen de tinker niet die we huren dus mijn vraag is dan ook hoe die zijn/is als je dat weet, en ik moest van mijn man vragen of er nog meer mannen rijden of niet.
Het lijkt hem op zicht wel leuk.
Er rijdt in ieder geval nog 1 man mee, het lijkt me persoonlijk verstandiger als hij de huifkar neemt aangezien er wel enig rijervaring wordt geeist. Buitenrijden is tenslotte niet het zelfde als gewoon in een manege rijden....
(Is niet banketstaaf bedoeld hoor)
laat maar weten op aruyters@msn.com
groetjes Angelique

cesara schreef:lijkt mij wel leuk om mee te gaan, en dan huur ik wel een tink.
want die van mij is nog maar drie en ik doe liever rustig aan met hem.
maar mischien tegen die tijd dat het wel kan.
je hoort nog van mij, eerst ff agenda checken
snowdon schreef:ow leuk, ik ga even kijken of ik een stalgenoot met tinker kan overhalen om samen te gaan!
Tinkermuts schreef:ik denk dat de vriendin met de e pony niet mee gaat maar een andere vriendin ws wel, die heeft wel een tinker, ik ben er zeker van dat ik meerijd, even afwachten of mijn vriendin meekan.