het is een drie-kleur tinker van drie jaar.
stokmaat 1.38
het is een leuke tinker met een heel eigen karakter.
maakt zicht eigenlijk nergens druk over.
hij is wel heel braaf en lief in de omgang houdt van poetsen en aandacht. als meneer aandacht weel gaat die met zijn achter been op de grond stampen. in plaats van met zijn voor been.
als ik hem poest op een plek dat die fijn vind gaat die met zijn lippen en neus bewegen. als die in de wei komt is het kop aan de grond en vreten. en neemt af en toe een raare sprong en gaat weer veder eten.
met rijden is die goed voorwaats en schrikt nergens van.
maar als meneer wat ik ze kop heeft wat die niet wil doet die het niet.
zoals b.v meneer wil niet bij B op de hoefslag dan zal doet die dat niet en went steeds voor B af. gelukig blijft die steeds het zelfde truckje herhalen en weet ik al wat die gaat doen. ga ik op de anderen hand lang B niks aan de hand. Maar als ik dan weer van hand verwisel doet die het weer. maar met rijden blijft het dan ook bij dat truckje.
pas als ik de volgde keer weer ga rijden verzind die weer een nieuwe of blijf he herhalen'

)
)..En nu vind ik het het leukste ras wat er is!!..Hij weet je altijd op te vrolijken, en ik kan ook nooit lang boos op m zijn omdat ie t altijd wel weer meteen goed maakt
:
Vorig jaar zijn we ook met z'n 2en op cursus geweest bij Emiel Voest en dat was erg leuk! Hij vond het maar wat spannend allemaal.
mijn stalgenoten liggen vaak in een deuk om hem en voor velen is hij onweerstaanbaar, dus krijgt hij vaak een lekker worteltje toegestopt!

geen foto's lukt nog steeds niet om een of andere reden.
) en krijg ook les met haar. Dat gaat ook steeds beter, de Grand-Prix halen we nog wel een keer!
maar he, met of zonder beestjes, ze blijft mijn meisje, en ben onwijs gek op d'r!!