Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Heb de formulieren al geprint. Inschrijven is tot 13 maart
Nu hopen dat ze voor 2 april uit de wintervacht zijn
Waar hebben jullie hem vandaan dan??? Wou er ook een in laten schrijven maar kan de formulieren echt niet vinden:S
Had hem al via de mail ontvangen, hij moet nog geplaats worden denk ik

Pellie schreef:*hoopt dat ik dan niet hoef te werken*
tinkiebel schreef:Dan komt ie er misschien nog op te staanHad hem al via de mail ontvangen, hij moet nog geplaats worden denk ik
Vasthi schreef:Pellie schreef:*hoopt dat ik dan niet hoef te werken*
Altijd hetzelfde met jou he Pel![]()
Bij deze staat het genoteerd in de agenda, ik hoop er dit jaar lekker bij te zijn!
Cayusejuhh schreef:Hanneke.. is de show nu toch smiddags??
Ik dacht de keuring smiddags was en de show sochtends.
vorig jaar en dat jaar ervoor ben ik ook geweest. Kblijf t echt heel leuk vinden! tinkers zijn echt blijven geweldig! 
zoiezo zijn wij er!! mischien met 2 en zker met 1
kvind ze nl echt geweldig!! Vooral Offspring
kheb m vorig jaar wel in de stal zien staan 
vorig jaar zag k echt bijna niemand die ik kende, behalve Saskia en Chakotay natuurlijk
maarja die staat bij Dev op stal
Jenni schreef:Ik kom ook!! 100 % zekervorig jaar en dat jaar ervoor ben ik ook geweest. Kblijf t echt heel leuk vinden! tinkers zijn echt blijven geweldig!
zoiezo zijn wij er!! mischien met 2 en zker met 1
Zou ik misschien jou en jouw paardjes mogen meeten??kvind ze nl echt geweldig!! Vooral Offspring
![]()
kheb m vorig jaar wel in de stal zien staan
Zijn er eigenlijk nog meer mensjes met tinkers die komen die k mag komen meeten ???vorig jaar zag k echt bijna niemand die ik kende, behalve Saskia en Chakotay natuurlijk
maarja die staat bij Dev op stal
tja tinker rit was offie er ook niet
maar vooruit. MAAR MIJN PAARDEN MOGEN NIET GEAAID WORDEN>> want ze zijn kostbaar hoor!!
Cayusejuhh schreef:ejj.. ja klopt jij heb offie nog nooit gezien hetja tinker rit was offie er ook niet
wahahah je lijkt wel een penny girlmaar vooruit. MAAR MIJN PAARDEN MOGEN NIET GEAAID WORDEN>> want ze zijn kostbaar hoor!!
![]()
* oeps*
hihih er zullen zoveel mensen zijn dus kom maar gewoon naar me toe.. ( of ik tijd heb is ten tweede wahahahah)
doeje ze nu een bordje om de nek? niet aaien en voeren?
Heb er egt super veel zin in
Cayusejuhh schreef:ejj.. ja klopt jij heb offie nog nooit gezien hetja tinker rit was offie er ook niet
wahahah je lijkt wel een penny girlmaar vooruit. MAAR MIJN PAARDEN MOGEN NIET GEAAID WORDEN>> want ze zijn kostbaar hoor!!
![]()
* oeps*
hihih er zullen zoveel mensen zijn dus kom maar gewoon naar me toe.. ( of ik tijd heb is ten tweede wahahahah)