Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ze vroeg of ik er even mee wou rijden maar zoals hij daar rondliep had ik toch mijn twijfels of ik daar wel op wou. Gelukkig toch maar gelooft dat hij echt braaf was en er opgestapt en hij was inderdaad erg braaf. Ben eigenlijk helemaal verliefd op dat beest en ben blij dat ik de twijfels toch opzij heb gezet en hem heb gekocht. Hij is echt erg nuchter en dat vind ik erg belangrijk. Als hengst was hij ook braaf maar heb er toch gekozen om hem te ruinen omdat ik niet zo goed omkom met dat gebijt en geklauw met die voorbenen soms. Maar op zich kon het prima, alleen niet voor mij. Intussen is hij al veel minder bijterig.
). Als ik hem onder kimmie261 zie lopen is het ook erg fijn om naar te kijken, gaat prima om hem engels te rijden. Hij is ook op stal noordeneind ingereden. Ik raad je aan als je op zoek gaat naar een andalusier ook daar eens een kijkje te nemen.
)vicky schreef:He mirzam wat leek dat je info over dit superras wil!
Ik heb de hengst dus niet meer zoals je waarschijnlijk al wist.
Ik heb nu een hele lieve lusi merrie.
Karakter zoals boven omschreven.
Ben je ook weer van plan om een paard te kopen?
vicky schreef:aha dus zo zit. Dacht dat het voor jouw was. Is jouw paard nog verkocht eigenlijk?
je kan het beste anders een keer bij femke(kimmie261) langs gaan dat is voor jouw dichtbij en zij weet ook voldoende van het ras af.