Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik vermoed dat dat wel bekend is bij de TS.
Neem dat in elk geval in je op, maar laat je er ook weer niet van weerstaan om eens te gaan kijken!!! De leukste Tinker kan bij het meest verschrikkelijke mens in de schuur staan... Pellie schreef:nou dan kun je op een heleboel praktische zaken gaan letten maar het is niet je eerste paardje toch?
Ik heb werkelijk geen idee, ik was doodzenuwachtig dus heb eigenlijk nergens op gelet toen ik Gam kocht. Ik had van te voren al een 'ja' in mijn hoofd en na de buitenrit wist ik het zeker.![]()
Erg veel succes, je houdt ons vast wel op de hoogte
, maar uiteindelijk gaat het toch om het karakter en een mooie uitstraling is altijd meegenomen. In de proeftijd wil ik hem dan ook veel uitproberen, in de bak, buitenrit, aan de hand, misschien een klein sprongetje etc. om dan te kijken hoe hij op verschillende situaties reageerd.
Ik vind het belangrijk dat je op zijn karakter let!
Want met een vals paard kan je niks...
Probeer hem eens met rijden, en vraag hoe hij voor zijn eigenaren is geweest. Vraag ook naar zijn medische achtergrond: ooit kreupel, zwakheden enz.
Maar het belangrijkste: het klinkt banketstaaf, maar geen enkel paard is perfect! Echt niet! Hoeveel iemand ook van zijn paard houd, je paard is niet perfect! Geen paard!
Heeft hij problemen, hulp nodig of andere mogelijkheden? Dat is goed, maar zorg dan wel dat je die ook kunt betalen!
Want anders moet hij weg, en geloof mij...dat is niet leuk...Noekkie_Ikke schreef::) Ik vind het belangrijk dat je op zijn karakter let!Want met een vals paard kan je niks...
![]()
de vorige keer dat ik daar was stond ie bijna te slapen tijdens het poetsen en in de stal, hij vind alle aandacht heerlijk. Afgelopen zaterdag was hij wakker
overal snuffelen een beetje rond kijken. Hij is heerlijk in de omgang
met rijden ook trouwens, ondanks dat hij nog het een en ander moet leren
maar dat gaat allemaal goed komen