Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
keona schreef:Geen mensen die een paardje hebben van deze hengst,jammer!

AnSj schreef:keona schreef:Geen mensen die een paardje hebben van deze hengst,jammer!
Ik zie dit topic nu pas, maar had al gereageerd in een ander topic op de foto van je merrie.
[ Afbeelding ]
AnSj schreef:Mijn veulen is absoluut waar ik op gehoopt had. Ik was op zoek naar een bonte e pony hengst met een super goed karakter. Dat heeft Picasso en hij heeft dat ook zeker aan Piraat doorgegeven. Wat een ontzettend lief en mak veulen is het. Ik heb een hoop (New Forest) veulen meegemaakt maar nooit één zo mak als deze. We gaan met hem over straat sinds hij één week oud is, hij gaat mee in de trailer, vind alles even leuk en doet het makkelijk. Ik heb hem gefokt om later zelf heel allround mee te rijden. Ik wil hem voor de kar zetten, maar ook springen en lekker met de neckrope rijden.
Het is dat we besloten hebben maar twee pony's bij huis te houden, anders had ik er zeker over gedacht om mijn merrie weer door Picasso te laten dekken. Dat Marnix Picasso lekker 'paard laat zijn' en hem met zijn andere hengst ook veel buiten houdt spreekt mij ook ontzettend aan. Hoeveel hengsten staan er niet het grootste deel van hun leven alleen en binnen...
. De echte pit zoals je die van een Arabier zou verwachten zie ik mijn veulen niet echt terug, behalve als hij zijn showmomentje heeft in de wei. Mijn merrie is 1.52m, zelfde maat als Picasso. Als Piraat rond die maat of ietsje groter uitgroeit zou dat mooi zijn. Ze is van Krimh ox dus in mijn veulen toch een flinke scheut Arabisch bloed van beide kanten. AnSj schreef:Klinkt super leuk wat je van plan bent met haar. De echte pit zoals je die van een Arabier zou verwachten zie ik mijn veulen niet echt terug, behalve als hij zijn showmomentje heeft in de wei. Mijn merrie is 1.52m, zelfde maat als Picasso. Als Piraat rond die maat of ietsje groter uitgroeit zou dat mooi zijn. Ze is van Krimh ox dus in mijn veulen toch een flinke scheut Arabisch bloed van beide kanten.
AnSj schreef:Klinkt super leuk wat je van plan bent met haar. De echte pit zoals je die van een Arabier zou verwachten zie ik mijn veulen niet echt terug, behalve als hij zijn showmomentje heeft in de wei. Mijn merrie is 1.52m, zelfde maat als Picasso. Als Piraat rond die maat of ietsje groter uitgroeit zou dat mooi zijn. Ze is van Krimh ox dus in mijn veulen toch een flinke scheut Arabisch bloed van beide kanten.
keona schreef:Gister hebben we aar ehaald ze was super braaf ook op de trailer,ze heeft gister kennis gemaakt met 1 van oze pony,s die was mee aar ophalen zodat ze niet alleen was.en vandaag 2de pony er bij gezet over paar dagen zal ze kennis maken met onze paarden. Foto van vandaag ben echt blij er mee
AnSj schreef:Mijn veulen is absoluut waar ik op gehoopt had. Ik was op zoek naar een bonte e pony hengst met een super goed karakter. Dat heeft Picasso en hij heeft dat ook zeker aan Piraat doorgegeven. Wat een ontzettend lief en mak veulen is het. Ik heb een hoop (New Forest) veulen meegemaakt maar nooit één zo mak als deze. We gaan met hem over straat sinds hij één week oud is, hij gaat mee in de trailer, vind alles even leuk en doet het makkelijk. Ik heb hem gefokt om later zelf heel allround mee te rijden. Ik wil hem voor de kar zetten, maar ook springen en lekker met de neckrope rijden.
Het is dat we besloten hebben maar twee pony's bij huis te houden, anders had ik er zeker over gedacht om mijn merrie weer door Picasso te laten dekken. Dat Marnix Picasso lekker 'paard laat zijn' en hem met zijn andere hengst ook veel buiten houdt spreekt mij ook ontzettend aan. Hoeveel hengsten staan er niet het grootste deel van hun leven alleen en binnen...