Ik rijd nu een paar jaar alweer een vlaams paard bij. Hij heet Leo(eigenlijk Jay Lee maar de eigenaar heeft zijn naam veranderd) en is 8 jaar oud. Het is echt een schat van een paard. In het begin was hij erg bang met rijden, hij had echt een trauma, daarom hebben we hem heel voorzichtig opnieuw ingereden en nu is hij echt heel erg braaf!
Hier een paar foto's van hem:

Dit was de 2e keer dressuren. Ik weet dat ik heel erg scheef zit en in een stoelzit zit, maar omdat hij zo breed is zit ik niet zo stevig en glij ik er zo af..

Haha de golven waren toch wel eng

In de winter, beertje

Hiervoor heb ik alleen met hem buitengereden, maar sinds een weekje ben ik met hem aan het dressuren.
Het probleem is alleen dat ik (nog) geen zadel voor hem heb. Alleen een westernzadel maar dressuren is daarmee niet echt handig.
Mijn vraag was dus, zijn er nog meer mensen die een vlaams paard hebben/rijden op bokt? En wat voor tak doen jullie, recreatief, dressuur, springen etc. Een foto zou ook wel leuk zijn! Die moeten dan alleen wel in linkjes denk ik.
Oja en ik had nog een vraag, wat voor zadel (dressuur/veelzijdig/spring) hebben jullie?