Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
JosineS schreef:Aangezien je er het leuker vind om in de bak te rijden zou ik het niet doen. Over een paar jaar kan je haar volgens mij niet echt meer trainen voor wedstrijden of iets en moet je het toch rustiger aan doen. In de bak zou mij dan heel erg gaan vervelen. Dan zijn buitenritten nog leuk om te doen met haar, maar als jij daar niet van houdt.... Succes met je keuze!
Ilzas schreef:Als je er gek van bent en de prijs is er naar, kan je het heus wel doen. Je moet toch altijd geluk hebben. Voor hetzelfde geld gaat deze nog vijf jaar mee. Je kan er ook 1 van acht kopen en die kan ook zo wat oplopen, waardoor je hem na twee jaar weg kan brengen. Ik vind het belangrijker dat je plezier aan elkaar hebt, elkaar kent, dan dat er zonodig weer een 3 of 4 jarige aangerukt moet worden.
Het oudste paard dat ik ook heb gekocht was 10 en daar heb ik ook de meeste plezier van gehad. Lekker hoor, zo'n ding waar je mee kan lezen en schrijven en dat alles al eens een keer gezien heeft.
) maar van de week hoorde ik dat er een aantal paarden weg gingen en begon de eigenaar ook tegen mij over haar.