(arabier) Amateurkeuring bunschoten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sabiy

Berichten: 740
Geregistreerd: 05-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 22:58

Ze staat iets teveel gestrekt Riccardo, daar moet je straks in Bunschoten voor oppassen, het verband gaat er dan een beetje uit (haar voorbenen staan voor haar schouder, in plaats van er recht onder, en haar achterbenen een tikkie te ver naar achteren). Maar je doet het zo te zien bepaald niet slecht hoor ! Succes zaterdag !

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 23:00

Voor dat je het weet zijn we weer terug,en zullen regelmatig contact blijven houden.

Hazzebaz

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 23:02

Deal!!!

Sabiy

Berichten: 740
Geregistreerd: 05-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 23:03

Ik kan er helaas niet bij zijn, sommige mensen moeten nu eenmaal werken... jammer. Maar ik reken natuurlijk op uitgebreid verslag van jullie allemaal. Nogmaals succes, en dat geldt natuurlijk voor alle deelnemende "bokkers" !

DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-03 23:08

Ik neem me digitaal mee dus ik zal een paar plaatjes extra voor je schieten!!

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 23:13

Sabiy schreef:
Ze staat iets teveel gestrekt Riccardo, daar moet je straks in Bunschoten voor oppassen, het verband gaat er dan een beetje uit (haar voorbenen staan voor haar schouder, in plaats van er recht onder, en haar achterbenen een tikkie te ver naar achteren). Maar je doet het zo te zien bepaald niet slecht hoor ! Succes zaterdag !


Bedankt voor deze raad. en jammer dat je er zaterdag niet kan zijn.
Sommige mensen moeten inderdaad wel eens werken.
Dat heb ik nou altijd als ik naar de kossack toe wil om eens gaan kijken.
altijd werken

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 23:48

Wat een sexy standje Riccardo Tong uitsteken Shaat staat er ook mooi bij; inderdaad iets teveel met haar achterbenen naar achteren...maar verder mijn complimenten....dat kan Yennie echt niet. Maar ja....die heeft ook niet 4 maanden in showtraining gestaan....ze is gewoon een echt "amateurpaardje" Knipoog

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 01:49

Franca schreef:
ze is gewoon een echt "amateurpaardje" Knipoog


Les 1 : Hoe dek ik me in Haha! Afbeelding

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 08:48

Das niet zo moeilijk: Gewoon zeggen dat je aardig wilde zijn voor je amateuristische bijrijdster en haar Cheyenne liet voorbrengen (that's me). Die bijrijdster is natuurlijk een behoorlijke kneus die niets uit het paardje haalt.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 09:41

Joske"]
[quote="Franca schreef:
ze is gewoon een echt "amateurpaardje" Knipoog


Les 1 : Hoe dek ik me in Haha! Afbeelding
[/quote]

...........in elk geval niet door showtraining Knipoog Haha!

Les 2: kan het alleen maar meevallen!!!! Haha!

(Franca begint inmiddels aardig zwenuwachtig te worden en als een kipje zonder kop heen en weer te rennen..... Haha! .....trailer regelen, spullen verzamelen, paard wassen etc etc..... Haha! )
Laatst bijgewerkt door Franca op 12-09-03 09:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 09:46

Jennygirl schreef:
Das niet zo moeilijk: Gewoon zeggen dat je aardig wilde zijn voor je amateuristische bijrijdster en haar Cheyenne liet voorbrengen (that's me). Die bijrijdster is natuurlijk een behoorlijke kneus die niets uit het paardje haalt.


Thanx voor de handige tip...ik ga hem onthouden eventueel voor morgen Tong uitsteken Haha!

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 09:49

Franca"]
[quote="Joske"][quote="Franca schreef:
ze is gewoon een echt "amateurpaardje" Knipoog


Les 1 : Hoe dek ik me in Haha! Afbeelding
[/quote]

Les 2: kan het alleen maar meevallen!!!! Haha!
[/quote]

Les 3:Laat de tegenstanders denken dat je paard niets kan.

laat me geen zand in de ogen strooien en wil gewoon goed voorbereid meedoen.
Ik geloof hier niks van de verhalen dat jullie paardjes niets kunnen.
Volgens mij kunnen ze meer dan dat jullie zeggen.
Afbeelding

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 09:54

Riccardo....wij hebben begrepen dat je anders NOG zenuwachtiger wordt......dus vandaar ons medeleven en onze bescheidenheid....is juist LIEF van ons Tong uitsteken

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 09:56

Het is raar maar waar maar heb er 200% zin in en zenuwen totaal niet na de training de afgelopen dagen.
En mocht het daar misgaan is er nog geen nood aan de man.
Nee hoor kom maar op we gaan ervoor.

Regent het bij jullie ook zo.lekker weertje he om je paard te wassen.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 10:04

Ja het regent hier ook!! Balen inderdaad voor het wassen. Maar ik begreep dat het later op de middag zou opklaren. Of anders (tip van Jennygirl) zetten we onze merries gewoon in de regen met een fles shampoo in hun hoef....kunnen ze zichzelf wassen! Knipoog

Ik heb er ook 200% zin in. Ik ben wel een beetje zenuwachtig hooor.....hoop gewoon dat alles rustig verloopt. Tsja, en wat Cheyenne betreft ben ik realistisch.....het is geen getraind showpaard en dus helemaal groen wat betreft dit soort evenementen.....niet om mijzelf in te dekken, maar gewoon realistisch....We hebben ons best gedaan om er wat van te maken en verder zien we wel. Ik heb geen zin om daar met mega-hoge verwachtingen te komen en dan zwaar teleurgesteld terug te komen eventueelll....dit is veiliger....zie het als een overlevingsstrategie Tong uitsteken Voor mij is ze toch wel de liefste en de mooiste en ik vind het heerlijk om haar aan iedereen te laten zien morgen!!! Trotse ik! *LOL*

Maar voor jullie is het wel anders denk ik en ik hoop echt voor jullie dat Shaat de show zal stelen!!! Komt vast helemaal goed *LOL*

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 10:24

Franca schreef:
Voor mij is ze toch wel de liefste en de mooiste en ik vind het heerlijk om haar aan iedereen te laten zien morgen!!! Trotse ik! *LOL*

Maar voor jullie is het wel anders denk ik en ik hoop echt voor jullie dat Shaat de show zal stelen!!! Komt vast helemaal goed *LOL*


Franca dit geldt voor mij ook hoor, denk jij dat ik hoge verwachtingen had dit jaar op de regionale en het NK.
Nee gelukkig niet en Shatia heeft zich dit jaar laten zien op een show dat was voor mij het belangrijkste en zeker niet het winnen.
Het meest blij ben ik nog met de behaalde 2e premie op de merriekeuring en zeker toen mevr modderman zei dat deze merrie in de toekomst een 1e zou kunnen krijgen als er progressie wordt geboekt.

Wat jij zegt over de liefste en de mooiste merrie vindt ik een mooi gezegde en dit geldt voor mij ook zo.
Morgen wordt een spelletje en geen gevecht op leven en dood.

Dat jij zegt dat het voor ons anders is klopt totaal niet,shatia heeft haar gebreken en dat weet ik al te goed.komend jaar zal dit in orde moeten zijn en we gaan er hard aan werken.
De amateurkeuring is gewoon voor de lol en meer niet.
Mij en shaat in een favoriete rol te zetten is niet reeel.
In 4 maanden maak je geen showpaard echt niet hoor.
En trouwens het is en blijft een amateurkeuring en al wordt ik laatste dan intresseert het me geen r..t
Ik wens iedereen veel lol dat is het belangrijkste.
Laatst bijgewerkt door riccardo op 12-09-03 10:26, in het totaal 1 keer bewerkt

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 10:25

Franca"]
[quote="Joske"][quote="Franca schreef:
ze is gewoon een echt "amateurpaardje" Knipoog


Les 1 : Hoe dek ik me in Haha! Afbeelding
[/quote]

...........in elk geval niet door showtraining Knipoog Haha!

Les 2: kan het alleen maar meevallen!!!! Haha!

(Franca begint inmiddels aardig zwenuwachtig te worden en als een kipje zonder kop heen en weer te rennen..... Haha! .....trailer regelen, spullen verzamelen, paard wassen etc etc..... Haha! )
[/quote]

Morgen is te BIG DAY Haha! niet nerveus worden he Franca Knipoog Kan ik nog iets voor je betekenen Verward Kan ik je nog ergens mee helpen Verward Bright eye meenemen Verward In ieder geval... ik zie jullie morgen allemaal OK dan!

Paduc

Berichten: 447
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 10:54

Nau,nau Ricardo,je hebt jezelf en shatia oververmoeid getraind, gezien het blijvende ontwijken voor de looptraining,(gisterenavond ook alweer) en als je Shatia op de foto ziet is dat het overuitstrekken van een slaaptekortkomend beestje en die walletjes onder je ogen verraden overwerk; dus dat het je geen r..t?? kan schelen, gaat er bij mij niet in. Neem nu maar een goede raad van mij aan en ga vanavond nu eens vroeg slapen!!!en laat het spookbeeld van een lopendeband nu maar even zitten.

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 11:04

Lol, dat wordt een eitje. Afbeelding Afbeelding


Ervoor zorgen dat Yen naast me blijft lopen, niet aangaloppeert en niet probeert het touw vast te pakken, dat is een uitdaging. Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Jennygirl op 12-09-03 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 11:30

riccardo schreef:
laat me geen zand in de ogen strooien en wil gewoon goed voorbereid meedoen.
Ik geloof hier niks van de verhalen dat jullie paardjes niets kunnen.
Volgens mij kunnen ze meer dan dat jullie zeggen.


Zand in de ogen strooien... geef je ons nu tips Riccardo?
Ik denk dat de combinatie van lasagna (ik ben al aan het bakken) en zand ons en plaatsje hoger doet eindigen.. Haha!

Wat jij Franca?

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 11:46

lijkt me een hele goede tip.
Vergeet de pippo neuzen niet

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 11:48

Ik ga nu maar weer even stuntelig opstellen en rennen.
2x zuurstof mee deze keer.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 11:51

Het zal vast een heel leuk spelletje worden morgen!!! Ik ben nu routebeschrijvingen aan het uitprinten....

how's the lasagna Jenny?? Tong uitsteken

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 11:56

riccardo"]
[quote="Franca schreef:
Voor mij is ze toch wel de liefste en de mooiste en ik vind het heerlijk om haar aan iedereen te laten zien morgen!!! Trotse ik! *LOL*

Maar voor jullie is het wel anders denk ik en ik hoop echt voor jullie dat Shaat de show zal stelen!!! Komt vast helemaal goed *LOL*


Franca dit geldt voor mij ook hoor, denk jij dat ik hoge verwachtingen had dit jaar op de regionale en het NK.
Nee gelukkig niet en Shatia heeft zich dit jaar laten zien op een show dat was voor mij het belangrijkste en zeker niet het winnen.
Het meest blij ben ik nog met de behaalde 2e premie op de merriekeuring en zeker toen mevr modderman zei dat deze merrie in de toekomst een 1e zou kunnen krijgen als er progressie wordt geboekt.

Wat jij zegt over de liefste en de mooiste merrie vindt ik een mooi gezegde en dit geldt voor mij ook zo.
Morgen wordt een spelletje en geen gevecht op leven en dood.

Dat jij zegt dat het voor ons anders is klopt totaal niet,shatia heeft haar gebreken en dat weet ik al te goed.komend jaar zal dit in orde moeten zijn en we gaan er hard aan werken.
De amateurkeuring is gewoon voor de lol en meer niet.
Mij en shaat in een favoriete rol te zetten is niet reeel.
In 4 maanden maak je geen showpaard echt niet hoor.
En trouwens het is en blijft een amateurkeuring en al wordt ik laatste dan intresseert het me geen r..t
Ik wens iedereen veel lol dat is het belangrijkste.
[/quote]

Oja morgen is zeker voor de lol. En het is juist goed dat je goed voorbereid komt hoor, no offence Knipoog Ik denk alleen dat er mensen zijn die er iets "serieuzer" mee bezig geweest dan wij met Cheyenne. Thats the difference en vandaar mijn lage verwachtingen.

Maar ik begrijp dat we ECHT allemaal voor de lol komen en dat is super!!! Ik ben nu al erg trots op alle BOKT-arabs en eigenaren *LOL*

We gaan het wel met zijn allen vieren morgen toch na de rubriek???

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 11:58

Franca schreef:
how's the lasagna Jenny?? Tong uitsteken


Vol met darm activerende ingredienten! Haha!