(arabier) Amateurkeuring bunschoten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paduc

Berichten: 447
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 15:16

Ricardo krijgt vakkundige begeleiding en training voor zijn noodhaftige fysieke toestand. Helaas ontloopt hij zijn plichten op de lopende band en zijn 10 diepe kniebuigingen om het uur. Tot op heden is Paduc hem ook nog te snel af...maar waar hoop is , is er een toekomst !!

dakhilah

Berichten: 797
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:14

hoi,
dus helaas voor hem [en nogal wat anderen] dat er een zandbodem in de ring ligt ...anders kon hij skeelers onder doen en goed oefenen op HOOOOO!...hahahahaa.....ik maak het zo wel erg spannend voor de toeschouwers Verward Schijnheilig .....
gr,sas Schijnheilig

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:21

Nog iemand die een opjaagster nodig heeft??? Daar ben ik de beste in Schijnheilig

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:58

Kun je mij opjagen? Cheyenne gaat van zichzelf al hard genoeg!

dakhilah

Berichten: 797
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 17:20

hoi,
is een veeprikker op je achterwerk ook goed Schijnheilig ....
gr,sas..... Schijnheilig

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 17:42

Ben ik aan het zweten om Shatia zover te trainen voor de amateurkeuring.
Heeft mijn vrouw visite op stal.
Kent iemand die gozer???????????
Afbeelding
Hij komt me bekent voor maar wie is het nou

Paduc

Berichten: 447
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 18:03

Oh nee hè, begint die ellende nu ook al op deze topic. Laat die jongens en meisjes nu lekker hun nog pril verlate jeugddromen verlaten hebbende en Floris willen spelen., aan hun lot over. Dit stel acteurs is al uitentreuren op een andere topic besproken en heb daar ook al gezegd dat jong en semie-jong zich heel anders op de manege gedraagt en dat ik snak naar normalisatie en rust.
Nee zeg, begint de volgende generatie met een XXXadoratie des persoons en begint zich ook al abnormaal te gedragen. Riccardo, beste jongen, leer het je vrouwtje snel af...dit gaat de verkeerde kant op..let op mijn woorden en help mij mee de manege weer tot een rustoord te maken en na het aanschouwen van onze arabiertjes weer eens rustig op het terras over de dingen in de wereld kunnen debatteren, zonder gestoord te worden door kinderen met papier/t-shirts en viltstiften en nu ook nog overbehulpzame vrouwen

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 18:10

Slik ken jij hem ook al dan?????
wie is die gozer dan???

Paduc

Berichten: 447
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 18:19

Hij moet een afschuwelijke tegenstander van Floris spelen in de gelijknamige film. Daan Schuurman is zijn naam, dus geen gevaar voor de toekomst voor je vrouw. Voor de rest houdt ik mij vast aan het vorige berichtje!!

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 18:36

Paduc schreef:
Oh nee hè, begint die ellende nu ook al op deze topic. Laat die jongens en meisjes nu lekker hun nog pril verlate jeugddromen verlaten hebbende en Floris willen spelen., aan hun lot over. Dit stel acteurs is al uitentreuren op een andere topic besproken en heb daar ook al gezegd dat jong en semie-jong zich heel anders op de manege gedraagt en dat ik snak naar normalisatie en rust.
Nee zeg, begint de volgende generatie met een XXXadoratie des persoons en begint zich ook al abnormaal te gedragen. Riccardo, beste jongen, leer het je vrouwtje snel af...dit gaat de verkeerde kant op..let op mijn woorden en help mij mee de manege weer tot een rustoord te maken en na het aanschouwen van onze arabiertjes weer eens rustig op het terras over de dingen in de wereld kunnen debatteren, zonder gestoord te worden door kinderen met papier/t-shirts en viltstiften en nu ook nog overbehulpzame vrouwen


Je bent gewoon jaloers Paduc...Afbeelding

Paduc

Berichten: 447
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 19:44

Wat simpel beste kerel, ik weet wat rust is en kan daar nu al van genieten en in dit geval missen en heb de gunst adoratie te ontvangen van enkele mensen, waarvan ik weet, dat het geen gril is en wens mij gelukkig , niet in hun schoenen te hoeven staan. Dus van het woord jaloers (afgunst) is hier absoluut geen sprake !!! Zo'n opmerking doet het denken mijnerzijds versterken, dat jij zo'n situatie wel leuk schijnt te vinden..sterkte met je ontwikkeling.

DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-03 21:12

NOu mensen, ik ben nr(of sol eigenlijk) 78 en ik zit in rubriek 15
Tis wel weer erg handig ingedeeld allemaal want ik moet dus ook smiddags dressuurrijden.... echt weer avs natuurlijk....

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 21:20

Ik zou me ook niet voor kunnen stellen hoe iemand jaloers zou kunnen zijn op dat mannetje. Misschien een 14-jarig pubertje?
Ik denk/ hoop dat de meeste vrouwen meer smaak hebben dan dat. Haha!

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 21:38

dat dacht ik ook al.
echt een pubertje ja.
maar ben niet jaloers hoor meer nieuwschierig

DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-03 21:46

haha ik denk dat je niks gemist heb.... hijs inderdaad nie erg intressant

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 21:52

En acteren is toch niet echt een beroep?
Zeker niet in Costa of Westenwind!

DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-03 22:04

ik vind me paardje toch iets intressanter hoor hahaha

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 22:06

Afbeelding

Een probeerseltje,begin het nog leuk te vinden ook.
alleen jammer dat ze op deze foto haar hoofd iets kantelt maar dat was eerder mijn fout.
Moet ik effe op letten

DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-03 22:09

hmmm ze doet het beter dan mij sol, die krijg ik nie zo neergezet....
ze staat netjes hoor!

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 22:11

MissSol schreef:
ik vind me paardje toch iets intressanter hoor hahaha


niet zo serieus gelijk joh.
Afbeelding

DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-03 22:11

Afbeelding
dit is het beste hoe ik het tot nu toe krijg Verward Verward Huilen

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 22:22

Hoelang duurde het voordat die van jou zo stond Riccardo? Denk je dat ik dat Yen morgenavond nog even kan leren? Tong uitsteken

Hazzebaz

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 22:23

Paduc schreef:
Ricardo krijgt vakkundige begeleiding en training voor zijn noodhaftige fysieke toestand. Helaas ontloopt hij zijn plichten op de lopende band en zijn 10 diepe kniebuigingen om het uur. Tot op heden is Paduc hem ook nog te snel af...maar waar hoop is , is er een toekomst !!


Ik moet zeggen dat het hem en Shatia vanmiddag bijzonder goed afging. Ze gaat keurig voor hem staan en draaft ook heel netjes ietsje verder dan dat Riccardo wil. maar we zijn niet anders van haar gewend..... Schijnheilig

Ook Riccardo`s bewegingen worden steeds beter. Hij loopt nog niet voor een 19, maar een 17 moet kunnen!! *LOL*

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 22:46

Jennygirl schreef:
Hoelang duurde het voordat die van jou zo stond Riccardo? Denk je dat ik dat Yen morgenavond nog even kan leren? Tong uitsteken


nou vanmiddag eigenlijk 10 sec.
maar het moet sneller kunnen.

Maar even serieus
Samantha heeft dit in vier maanden voor elkaar gekregen en ik merk gewoon dat als ik duidelijk ben dat ze het ook begrijpt bij mij.
Heel belangrijk is duidelijk zijn eleke keer en daar echt niet van afwijken.
Samantha nogmaals bedankt

Hazzebaz

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 22:56

Ik (en ik niet alleen) heb het meer dan graag gedaan. Pling Shatia Pling is een fijne merrie om op stal te hebben en om mee te werken, en zeker ook haar eigenaren zijn graag geziene gasten bij ons.

We zullen jullie alledrie ( en Joeps verhalen natuurlijk) dan ook zeker gaan missen! Ach gut