Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Myrano schreef:Ik denk eerder dat ze bedoelt, wie heeft er een hannoveraan en wat doen jullie ermee
Ketaki schreef:Myrano schreef:Ik denk eerder dat ze bedoelt, wie heeft er een hannoveraan en wat doen jullie ermee
oow oke, op die manier.
nou genoeg hannoveranen in de dressuursport.
kijk naar salinero, van anky en lancet bij emma handle
UpDate_ schreef:hoi kaatje, ik heb me iets anders laten wijs maken...kijk maar eens in dit topic UpDate_ @ [RPA] brandmerk hannoveraan
Lante schreef:Lijkt mij ook wel dat dat moet kunnen, maar dan moet je even iemand opzoeken die goed duits spreekt of veel weet van het Hannoveraanse stamboek.
UpDate_ schreef:hoi kaatje, ik heb me iets anders laten wijs maken...kijk maar eens in dit topic UpDate_ @ [RPA] brandmerk hannoveraan
ecyoj schreef:TS? is dat een bokker.
TS is TopcStarter, dus de eerste die post
Hmm zou handig wezen als er een lijst was met die nummer met de fokker erachter ofiets.
ja, zou idd makkelijk zijn.
Hou t stamboek die nummers niet bij?
Uit eigen ervaring kan ik je melden: nee dus.
oja je zij dat die nummers niks met fokkerij te maken had he. maar met levens nummer. nou dat zal toch wel ergens bij gehouden zijn
levensnummer is het nummer wat ze aan het paard geven net zoals bij het KWPN of NRPS, maar daarvan gebruiken ze de eerste 2 van de laatste 3 cijfers in het brandmerk, bijvoorbeeld de laatste 3 cijfers zijn 189 dan krijgt het paard een brandmerk met nummer 18.
kaatje77 schreef:Ja, helaas wel, mits je heel veel geluk hebt en kunt achterhalen wie de fokker is.
UpDate_ schreef:De mijne heeft ook een grote H met daaronder het getal 14, Dat betekend idd dat hij uit duitsland komt van een bepaalde fokkerij.