Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Per 1 oktober gaat mijn paard naar een andere stal, in Aarle-Rixtel, wederom als enige westerncombinatie. Maar ik ken het daar al, en gaat helemaal goedkomen. 
!!
Leuk om te horen dat er toch zoveel mensen zijn die op een 'gewone' stalling staan. Geen mensen die op een ranch staan?

)
) niet een eigen paard.. Allemaal western fanatici ha ha ha
! En die geeft ze niet snel, sterker nog ze is eerder wat aan de euh straffe kant als je het gevoel heeft dat ik niet snel genoeg doe wat ze zegt.. Maar ook daar leer je wat van en ik heb liever een trainer die boos wordt als ze het gevoel heeft dat ik het paard niet correct behandel (te soepel, niet genoeg been etc) dan een trainer die alles wel best vindt.. Ze is erg zuinig op haar paarden!
verders en leuke gezellige stal en heb geen problemen met de andere ruiters en zij niet met mij, in het begin in het begin keken een paar mensen op stal wel een beetje vreemd ,maar ach.... nu kijken sommige mensen wel soms nog beetje vreemd dat je zo een M onderdeel rijdt..
ik zei ik sla de B wel even over dat stelt niks voor ! ik werdt 2 de in de L1
4 punten onder de eerste , even een eigenwijze wedstrijdruiter er af gereden
"