[WN] western stal pallden allon Emmen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Benfan

western stal pallden allon Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-08 18:33

Ik ben op zoek naar een stal hier in de buurt die lessen geeft in Western rijden en vond deze via het internet. Heeft iemand ervaring met deze stal en is hier veilig les te nemen? ik zoek een serieuze plek om deze vorm van paardrijden te kunnen leren. Ik ben al bekend met Ter Apel maar de dagen dat zij les geven komt mij niet goed uit.

chery

Re: western stal pallden allon Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 08:12

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 16:35

Daar had ik al gekeken, was zelfs de eerste plek waar ik keek. Het enige probleem is dat diegene die het meest in de buurt is voor mij niet bereikbaar is. De dagen dat zij les geven kan ik namelijk niet, vandaar dat ik de vraag hier stel Knipoog Wil gewoon zeker zijn dat als ik hier mee doorga, ik dan ook een betrouwbaar adres heb waar ik echt wat kan leren.

chery

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 07:21

Ikzelf les in Oosterwolde, maar ik weet niet of dat te ver is voor je.

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 11:46

Ik moet vanaf de wijk Angelslo in Emmen met de fiets naar de lesgever kunnen gaan, dus ja.. oosterwolde is mij te ver weg. Heb ondertusen al een PB gekregen met informatie over deze man en hem gisteren aan de telefoon gehad! klinkt erg goed allemaal.