Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jolande schreef:Je kunt eens informeren bij Sylvia van Grimbergen, http://www.westernridingveldhoven.nl. Ze schrijft op haar site dat ze ook op locatie les geeft. Geen idee of ze goed les geeft verder, maar dat is een kwestie van uitproberen of het klikt

piggeljay schreef:even een klein vraagje mentjuh?
wat nu als je paard ziek wordt en je moet direct naar een dierenkliniek, er is niemand in de buurt die je even kan brengen, niemand die met een trailer kan rijden en niemand heeft een auto.
laat je je paard dan maar gewoon op stal staan of ga je dan toch maar eens denken aan de aanschaf van een auto en trailer?
sorry hoor maar het houden van paarden houd niet alleen op met de aanschaf van een paard, tack en voer maar ook met het zorgen van deugdelijk matriaal om je paard in tijd van nood te vervoeren en daarbij niet afhankelijk te zijn van derde.

mentjuh schreef:gebeld en zaterdag me eerste lesss dankje!
piggeljay schreef:even een klein vraagje mentjuh?
wat nu als je paard ziek wordt en je moet direct naar een dierenkliniek, er is niemand in de buurt die je even kan brengen, niemand die met een trailer kan rijden en niemand heeft een auto.
laat je je paard dan maar gewoon op stal staan of ga je dan toch maar eens denken aan de aanschaf van een auto en trailer?
sorry hoor maar het houden van paarden houd niet alleen op met de aanschaf van een paard, tack en voer maar ook met het zorgen van deugdelijk matriaal om je paard in tijd van nood te vervoeren en daarbij niet afhankelijk te zijn van derde.

Adrienne schreef:piggeljay schreef:even een klein vraagje mentjuh?
Dat kun je nou wel zo vrolijk gaan roepen maar niet iedereen heeft het geld voor het oprapen! Dat kost niet effe niks een trailer en, erger nog, een auto kopen die de boel kan trekken!
Ik vindt het knap onbeschoft van je dit soort onzin zo maar naar iemand's hoofd te slingeren!
Ik weet niet hoe het bij jullie gaat, maar in onze omgeving rijden mensen in nood situaties gewoon met de trailer voor elkaar!
Jolande schreef:mentjuh schreef:gebeld en zaterdag me eerste lesss dankje!
Leuk! Succes en laat je weten hoe het is gegaan?