Doe de eerste 5000 jaar nog niet mee hahahah maar ben er wel eigenlijk nieuwschierig naar.Ik heb net een tijdje op de site zitten zoeken maar die site doet bij mij niet echt zn werk zeg maar...Geeft alleen maar aan dat hij dingen niet kan vinden:S
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Doe de eerste 5000 jaar nog niet mee hahahah maar ben er wel eigenlijk nieuwschierig naar.
kwam nogal droog over

) cissy schreef:iedereen met quarter mag meedoen, of je dat ook wilt is een tweede, ik zou me persoonlijk doodschamen als ik mee zou doen en het nivo nog niet zou hebben waarvan ik vind dat je minimaal moet hebben om aan een NK mee te doen (en die eis is bij mij persoonlijk erg hoog)
ondanks dat mijn stalgenootje de showmanager is... joany_pony schreef:Optie één is dat je dan denkt...ik had toch wel mee kunnen doen.maar waarvoor niet kijken dan??
cissy schreef:iedereen met quarter mag meedoen, of je dat ook wilt is een tweede, ik zou me persoonlijk doodschamen als ik mee zou doen en het nivo nog niet zou hebben waarvan ik vind dat je minimaal moet hebben om aan een NK mee te doen (en die eis is bij mij persoonlijk erg hoog)
cissy schreef:beetje gezonde concurrentie kan geen kwaad hoor, dat is normaal, daarvoor is het een wedstrijd tenslotte en afgunst moet je boven staan. Het gaat meer om de sfeer vanuit het publiek en het nivo van de deelnemers wat mij tegen staat.
Vroeger was het veel kneuteriger en gezelliger en was er nog oprecht gejoel van het publiek, nu staan ze langs de kant bij de 3e spin wow! te roepen zodat diegene die rijdt weet dat er nog maar 1 hoeft, dat vind ik een beetje jammer, dat is niet eerlijk tegenover de rest en als de rest dat nou ook gaat doen is het helemaal niet leuk meer.
cissy schreef:Vroeger was het veel kneuteriger en gezelliger en was er nog oprecht gejoel van het publiek, nu staan ze langs de kant bij de 3e spin wow! te roepen zodat diegene die rijdt weet dat er nog maar 1 hoeft, dat vind ik een beetje jammer, dat is niet eerlijk tegenover de rest en als de rest dat nou ook gaat doen is het helemaal niet leuk meer.