[WN] Welk magazine

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Backup

Welk magazine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 08:22

Van welk westernblad zijn jullie lid en waarom ?

Greets

Dana82

Re: Welk magazine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 08:58

Dat zou ik ook graag weten! Ik heb nu Bit, maar daar blijf ik wat op m'n honger bij zitten.

Voor de rest krijgt ik nog de Country Life magazine in de bus. Maar zoals de naam het zegt gaat die vooral over de lifestyle, al staan er wel dikwijls leuke ranches en verblijfplaatsen in etc. Ook leuke verhalen en weetje over het "wilden westen" en de Indian lifestyle. Maar zoiets zal je niet bedoelen ...

Animal_ABC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 09:02

Ik heb de Perfect Horse van John Lyon's. Vrij informatief, echt op training gericht (grondwerk en meer), en vrij allround. En door de lage dollar koers zeer betaalbaar...

Zou graag nog een western tijdschrift vinden met informatieve artikels over rijden, patterns, rijtechnische tips...

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:19

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:34

Horse & rider, gaat over rijden showen en heel veel andere dingen. Erg leuk blad.

Animal_ABC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 11:39

@ jessiejanes: dat ziet er ook interessant uit, is van dezelfde uitgever als Perfect Horse denk ik? Lay out van de website komt in ieder geval erg overeen.

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 11:45

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 11:54

Ik heb de indruk dat Performance horse echt over training van het westernpaard gaat en dat Western Horsemen wat meer algemeen is, zoals bv meer interviews en informatie over trail rijden etc. Of zie ik dat verkeerd?

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:04

Bolieke schreef:
Ik heb de indruk dat Performance horse echt over training van het westernpaard gaat en dat Western Horsemen wat meer algemeen is, zoals bv meer interviews en informatie over trail rijden etc. Of zie ik dat verkeerd?

Klopt, Western Horseman is voor cowboys en de Performance is voor de showruiter.

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:09

Oei oei dan gaat het nog moeilijk zijn om daaruit te kiezen. De trainingtips etc van de ene spreken me aan, maar ik lees ook graag over de lifestyle en alles rond het western.

Nog iemand ideetjes over magazines?

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:46

Ik heb me zojuist lid gemaakt van de Performance Haha! Ik ben ook nog lid van de Bit (al sinds 1997!) maar ik zit er aan te denken om em op te zeggen...Verder nog lid van de Quarter en ik krijg ook Country Life in de bus...

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:53

In de western horeseman staan veel en vaak trainingstips, o.a. voor trail, reining, pleasure en veel info over tack. Maar ook prachtige artikelen over de grote ranches en American Horsemen en nieuwtjes op allerlei gebied.
Zeer allround blad!

Backup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 15:28

crazycactus schreef:
Horse & rider, gaat over rijden showen en heel veel andere dingen. Erg leuk blad.

Klinkt goed net even gegoogled Haha!

Backup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 15:30

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 16:51

paafke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 18:17

Ik ben lid van de Quarter en Bit, en omdat ik lid ben van de AQHA krijg ik ook de America's Horse, staan ook wel leuke artikelen in..

Splash

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 18:24

Ik heb hier al verschillende bladen gekocht en gelezen maar Horse & Rider staat toch bij mij op nummer 1. Leuke verhaaltjes, training tips, voedings tips, verzorgings tips. Artikelen over verschillende ziekten en aandoeningen en nog veel meer.

kirsten19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:59

Ik ben jaren geabonneerd geweest op Horse & Rider. En vind het nog altijd jammer dat ik ermee gestopt ben. Super informatief, niet uitsluitend Western gericht. Veel tips voor training, showing, de stal, je outfit, verzorging en nog veel meer. Nav dit topic heb ik nog even gezocht op internet en misschien dat ik me weer ga abonneren. Ze hebben nu een aanbieding van ong 25 dollar voor 2 jaar, als ik het goed gelezen heb.... Als ik een eigen paard had, dan zou ik het meteen doen. (dan kan ik het meteen in de praktijk brengen, ha ha) Western horseman is ook een fijn blad, maar ik vind de foto's en onderwerpen in H&R meer uitstraling hebben. De foto's hebben een hoog 'gera'gehalte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 20:09

ik ben , met een tussenpoze van een half jaar, net weer geabonneerd op de quarter. ik krijg ook de whw opgestuurd. Jammer dat in nederland niet zulke bladen als westernhorseman en horse en rider makkelijk verkrijgbaar zijn, ik heb ze een aantal keer mee genomen uit canada, heerlijke bladen om te lezen

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 20:47

Western Horse World en Barrel Horse News
Barrel Horse News krijg je trouwens gratis als je lid bent van
de NBHA

SantasRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:08

trickrider89 schreef:
de NBHA

of per email van jou hahahaha

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 22:16

Backup schreef:
crazycactus schreef:

Klinkt goed net even gegoogled Haha!

Ik ben ook al jaren geabonneerd op Horse & Rider magazine Lachen Is heel gaaf blad! OK dan!

Splash

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 22:18

kirsten19 schreef:
Ik ben jaren geabonneerd geweest op Horse & Rider. En vind het nog altijd jammer dat ik ermee gestopt ben. Super informatief, niet uitsluitend Western gericht. Veel tips voor training, showing, de stal, je outfit, verzorging en nog veel meer. Nav dit topic heb ik nog even gezocht op internet en misschien dat ik me weer ga abonneren. Ze hebben nu een aanbieding van ong 25 dollar voor 2 jaar, als ik het goed gelezen heb.... Als ik een eigen paard had, dan zou ik het meteen doen. (dan kan ik het meteen in de praktijk brengen, ha ha) Western horseman is ook een fijn blad, maar ik vind de foto's en onderwerpen in H&R meer uitstraling hebben. De foto's hebben een hoog 'gera'gehalte.

Als je in Amerika woont 25 $ idd. Abonnement in Europa zal wat duurder zijn.

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 23:33

judies schreef:
trickrider89 schreef:
de NBHA

of per email van jou hahahaha

Haha!

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 13:17

Ik denk dat ik voor de Western Horseman ga. Maar 44 dollar, daar kan je niet voor sukkelen. Nu nog m'n moeder haar VISA afhandig maken.
Als het een interessant magazine is, dan vliegt Bit misschien de deur uit.