Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
een jong paard mag je over laten gaan naar een ander level als je 25 punten hebt en moet je over bij 75
Ik dacht dat je echt een groentje bedoelde die geen ervaring heeft. Rob_H schreef:Nee je mag terug naar je eigen level wanneer je wil.In principe is het zelfs zo (in theorie) dat je L2 en L3 zou kunnen starten (dus je eigen level en het lagere groene paard level)Zolang je maar geen punt haald in je eigen level en niet meer dan 10 in het lagere level.

Rob_H schreef:Nee je mag terug naar je eigen level wanneer je wil.In principe is het zelfs zo (in theorie) dat je L2 en L3 zou kunnen starten (dus je eigen level en het lagere groene paard level)Zolang je maar geen punt haald in je eigen level en niet meer dan 10 in het lagere level.
Maar ik had toch dacht ik begrepen dat het groene paard pas een level hoger mocht als het die 10 punten behaald had. rina schreef:Rob zoefff, ik ben blond van nature dat weet jeMaar ik had toch dacht ik begrepen dat het groene paard pas een level hoger mocht als het die 10 punten behaald had.
Ik heb er zelf ja 1 op die regel in de L3 laten plaatsen. Maar ik weet niet beter of ze moet eerst die 10 punten halen voor ze over mag naar de L2. (hoeveel punten ik ook met een ander paard in die L2 behaald heb). Ga mij nu vertellen dat ze elke moment terug mag naar de L2???
)