[WN] Electronische timer

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kirrr

Electronische timer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-08 09:52

Ik plaatst het hier maar, maar ik ben niet zeker of ik hier de meeste antwoorden ga krijgen. Ik weet ook niet goed hoe ik wat ik bedoel moet omschrijven maar ik ga mijn best doen. Nu timen wij bij ons op de manege nog altijd met een handmatige chronometer voor de barrelrace, dit is nooit echt exact want je kan nooit op dezelfde moment afdrukken bij iedereen,vroeger was dat niet echt een probleem want dan had je vaak grote verschillen tussen de tijden zodat er weinig twijfel was over de winnaar, maar de laatste weken zijn er enkele paardjes bij gekomen en is er altijd grote concurrentie tussen hen en de tijden liggen dan ook maar een paar honderste seconden van elkaar enzo kunnen we nooit echt zeker zijn of de tijd exact is. Daarom dat we eigelijk opzoek zijn naar zo'n electronische timer, de baas van de manege had er al eens achter gehoord, maar om het zo te kopen zou het nogal een groot bedrag zijn, maar nu is er misschien een manier om dit zelf te maken..
Ik weet niet of jullie mij kunnen helpen ?
Gr

capopjekop

Re: Electronische timer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 10:35

Ik weet niet hoe je zoiets maakt,maar kun je niet iets huren? Of heb je heel vaak wedstrijden, want dan is huren mss wel duur. Zou zo'n meter te gebruiken zijn die ze gebruiken met springen?

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-08 10:44

Huren zijn we niets mee, we willen het echt zelf installeren, omdat we elke woensdag barrelrace rijden. Echt moeilijk kan het niet echt zijn, mijn vader is nogal handig, maar ik vind ook op google niet echt iets omdat ik niet weet hoe het echt noemt.... Als ik een voorbeeld heb, of iemand vind die dit heeft hangen en het eenbeetje kan uitleggen dan denk ik wel dat mijn vader het gemaakt krijgt... Bedankt voor je reactie in elk geval

MarcR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 11:27

Om een elektronische tijdmeting te doen heb je twee dingen nodig :
1. Een elektronische klok die je kan doen starten en stoppen met een elektronisch signaal.
2. Een elektronische "start- en aankomstlijn" die een elektronisch signaal geeft als een paard de start- of aankomstlijn overschrijd.

Ik denk dat je in een elektronicawinkel het nodige kan vinden ofwel bij een firma die inbraak beveiligingen installeerd.

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-08 11:28

Oké, dan gaan we van de week wel eens horen in een elektronicazaak. Bedankt!

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 17:24

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 17:28

Voilà sé, das nog dichtbij ook

TimeTronics
Lammerdries-OOst 27, 2250 Olen

Tel: +32 14 23 19 11
Fax: +32 14 23 20 24
info@timetronics.be

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 17:28

misschien wille ze wel met hun goederen sponsore Haha!, of kan de William ne goeien deal sluite Knipoog