[WN] SSH en IHT

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vippie

SSH en IHT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-08 20:25

Met Ceesje gaat het reuzegoed. Meet alweer een slordige 1.495m en is megabraaf in de hand. Nu lijkt het me leuk om hem eens mee te nemen naar een show en mee te doen aan een "in hand" onderdeel zoals showmanship at halter of in hand trail.
Ik neem aan dat we gewoon in L5 moeten beginnen (met Tjo helaas niet meer officieel gestart en heb de laatste ontwikkelingen niet meer echt gevolgd). Zag in de showkalender alleen dat deze onderdelen in de L5 bijna niet worden uitgeschreven.
Weet iemand toevallig een onderlinge wedstrijd die deze onderdelen op het program heeft voor een puppiepoownie. Kannie vast een beetje rondkijken en weer beetje meer leren. Het gehuppel van mn stalgenootjes heefttie ondertussen wel gezien Haha!
Ik hoor het graag!

Vippie

Re: SSH en IHT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-08 12:09

Wauw 102x bekeken en niemand die antwoord heeft of wil geven. Nog steeds niks veranderd dus hier Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 15:51

Ik was 1 van de kijkers Viv maar ik heb helemaal niks met IH-onderdelen en weet er daardoor ook niks vanaf, sorry...
Maar wel heel fijn om te horen dat het zo goed gaat met jullie en Cees!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 08:36

Kwa in welke klasse je zou moeten worden ingedeelt, begrijp ik goed dat je wel ooit off wedstrijden bij de WRAN hebt gereden?? Zo ja zou je gewoon even contact met hun kunnen opnemen in welke klasse. Mss dat je dan wel in de L4 of L3 geplaatst kunt worden.

Kwa wedstrijden kan je het beste kijken op de wedstrijdkalender, of hier op Bokt of op de site van de WRAN. Ik weet dat in Winschoten het uitgeschreven word, maar volgens mij is dat voor jou erg uit de buurt Haha!