[WN] Kio thuis

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

wishbone

Kio thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 11:24

Hoi bokkers,

Afgelopen vrijdag gaf dokter van Muiswinkel de AOK en ons Kio staat weer lekker op stal thuis.
Koortsvrij, broodmager(bijna BrooksHospital) maar blij en hongerig. Ineens heeft ze interesse in voer, haar omgeving en krijg zelfs langzaam aan weer een beetje babbels! Hoera we zijn zo ontzettend blij!!!!
We gaan haar langzaam en voorzichtig voeren en veel knuffelen. Ook in de kliniek waren ze onder de indruk van mn meiske, hoe taai en sterk ze is, dat ze dit te boven komt. Ik ben beretrots en superblij. dank jullie allemaal voor het medeleven!!!

Knuffels Wish

Splash

Re: Kio thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 01:44

Fijn dat ze weer thuis is!! Succes met het verdere verloop van haar herstel en verwen haar maar lekker.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 01:54

Idd fijn dat ze weer thuis is. En ik hoop voor jullie dat het van nu af aan alleen maar bergopwaarts gaat en ze geen blijvende gevolgen van deze ronduit schandalige verwaarlozing in haar eerste levensjaren mag overhouden.

Splash

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 02:41

Cassidy schreef:
Idd fijn dat ze weer thuis is. En ik hoop voor jullie dat het van nu af aan alleen maar bergopwaarts gaat en ze geen blijvende gevolgen van deze ronduit schandalige verwaarlozing in haar eerste levensjaren mag overhouden.

Cassidy, wat ben jij een nachtbraker zeg Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 10:22

Ik ben toevallig vrij, maar idd een nachtmens...Haha!