[WN] Kio in kliniek

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

wishbone

Kio in kliniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 11:14

Hoi Bokkers,

Even een snelle update over de kleine merrie met scheilswortelontsteking (met s hihihi).

Ze heeft de hele week lopen knokken tegen de ontsteking en gister is ze dan toch opgenomen in de kliniek. Ze gaat nu beter. De koorts wil nog niet zakken maar dat komt, zeggen ze.
Afin, ook ik heb weer mn lesje geleerd. Een paard van Kocijnse is meestal een ziek paard. Zelfs de mensen waar ze in de wei liep, zijn erin gelopen. Niets was geent, niets was ontwormd. Dus deze dieren zijn een "trainwreck waiting to happen"
Zelfs op de kliniek is de man berucht en zijn slachtoffers ( de paardjes) bekend.
Kio heeft, naast de ontsteking, zeer waarschijnlijk ook nog de kleine rode bloedworm bij zich.
Wij, mijn man en ik kwamen de bewuste meneer gistermorgen even tegen en hebben ons maar uit de voeten gemaakt. We hebben haar tenslotte niet van hem gekocht dus geen poot om op te staan. Maar owww wat jeukte de handen van mn mannetje. En ik kon met heel veel moeite mn mond houden. Hij is het niet waard ook. Kio is nu bij ons, en met haar komt het wel goed.
Dank jullie allemaal voor je feedback en ik hou je op de hoogte. Als ik nou eens uit kan vogelen hoe hier foto's te plaatsen hahaha.

Wish

Splash

Re: Kio in kliniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 15:52

Heel veel beterschap voor je meisje! Ze heeft het goed getroffen met jullie, anders was het misschien anders afgelopen met haar.
Ik hoop dat ze er helemaal bovenop komt en dat jullie nog veel plezier met haar hebben!

wishbone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-08 09:25

Dank je Splash!

racinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 13:07

Suc7 met je paardje hoop dat ze snel opknapt Ach gut

pimmela

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 13:41

heel veel succes en beterschap toegewenst.

mienmien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 16:22

Heel veel succes, sterkte en beterschap gewenst met je paardje. Hoop dat ze er snel weer helemaal bovenop is.

slipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 17:29

Veel beterschap voor jullie.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 19:08