dit vond ik op marktplaats weet niet of je hier iets aan hebt
Aangeboden:
Stal OJE bied privé lessen aan! Wij zijn een sport, show en handelsstal en geven lessen t/m M, overgang naar Z niveau. Voor zowel spring- als dressuurlessen en ook voor westernlessen van alle niveau's kunt u bij ons terecht. De lessen worden gegeven op een vakkundige manier en naar ieders niveau. Ook is het beleren van jonge paarden (zowel merries als hengsten) en het uitbrengen van uw paard in de sport een mogelijkheid. Wij hebben zeer veel ervaring binnen deze sector van de paardensport.
De lessen kunnen variëren van een half uur tot een uur les. Beginners, gevorderden, kinderen (vanaf 15 jaar) en volwassenen kunnen bij ons terecht. De lessen worden gegeven op locatie en op uw eigen privé paard en kunnen zowel in het Nederlands als het Engels worden gegeven. Tevens kunnen wij u coachen en begeleiden naar en op wedstrijden, keuringen, aankopen van u en uw paard.
Tarieven van de lessen variëren van 15,00 euro tot 28,00 euro. Dit is nader overeen te komen, het bedrag hangt af van het niveau en de duur van de lessen. (voor afstanden langer dan 10 km worden reiskosten berekend)
Voor meer informatie kunt u altijd bellen tussen 11 uur 's ochtends en 9 uur 's avonds op telefoon nummer:
06-48287768 Arthur Hoegen of 06-27136001 Tessa Dulfer.
dit is idd het enige wat via google te vinden is. maar lijkt mij toch dat als hij elk niveau kan begeleiden dat iemand ervaring met hem zal moeten hebben, echter niemand in mijn omgeving kent hem.
Ik typ net even m'n naam in op google en wat staat er bovenaan? Een forum van bokt met "wie kent Arthur Hoegen". Nou ja, ik ken hem vrij goed want ik ben het zelf . al zolang als ik leef geloof ik. om alvast wat antwoorden te geven, ik ben al ruim 8 jaar beroepsmatig bezig met paarden. Heb wedstrijden op nationaal niveau western gereden en op Internationaal niveau springen (CHIO 2006). Ik heb voor verschillende stallen gewerkt of ben daar bekend b.v: Stal esbi, De Zonnehoeve (CHIO), Maxima manege, White Sock Stabels en dierenartsen praktijk Bodegraven
Genoeg over mij. Wie wil dit eigenlijk weten en wat wil je weten en waarom ?
Groetjes, Namens Stal OJE, Arthur Hoegen
Berdien
Geplaatst: 17-02-09 09:35
Moderatoropmerking:
Off-topic berichten gesplit. Aangezien dit topic al ouder is en de laatste reacties niets toe hebben gevoegd, blijft dit topic definitief op slot. Daarnaast is Bokt níet de plaats om persoonlijke conflicten uit te vechten, dit willen we dus ook absoluut niet op Bokt zien.