Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Violaaa schreef:Ik vind barrel race ook geweldig![]()
Alle western-onderdelen eigenlijk
Splash schreef:Ik heb het een tijdje gedaan met een paard van een ander. Ik ben er niet mee doorgegaan omdat het niet echt mijn ding is (ben een keer goed onderuit gegaan en mijn knie een keer flink gestoten zodat hij gekneusd was). Als je er goed en juist voor traint kan het een leuke en spectaculaire sport zijn. Maar helaas zie ik hier veelste veel gekloot door mensen die hun paarden naar de knoppe helpen door alleen maar rond de barrels te knallen zonder enige opbouw en iedere dag het zelfde. Dit door onwetendheid hoe een paard fatsoenlijk hiervoor te trainen en dat er meer bij komt kijken dan alleen maar rond de barrels knallen.
Als ik naar wedstrijden kijk van wat hoger nivo kan je zien dat het ook anders kan.
.
op mn site http://barrelrace.blogspot.com vind je meer info over barrel racing
die in Houston is ook erg goed;
barrelracing: the sport where the horses are tough but where the women are even thougher!

. Cheveyo schreef:wie traint jouw paardje dan Chantal? heb je wel veel gezien maar niet veel gesproken afgelopen weekend.