Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ik vind clinics, videobanden en boeken heel leuk om te volgen enzo, maar als je het in de praktijk zelf aan het toepassen bent, dan staat er niemand aan de kant om te zeggen of je het goed doet of fout doet. Dat vind ik een minpunt. En op die videobanden en al dat andere informatie materiaal wordt er ook niet bijgezegd wat je moet doen als je paard iets doet wat ie niet moet doen of wat je moet doen als hij/zij het niet 'begrijpt'. 

Chantalleke schreef:Jah maar ik bedoel van stel je paard spint lekker rechtsom maar linksom heeft ie moelijkheden. De gene die de clinic geeft geeft je tips en je probeert het uit. In begin lijkt het te lukken maar op een gegeven moment loopje spaak
Chantalleke schreef:Jah maar ik bedoel van stel je paard spint lekker rechtsom maar linksom heeft ie moelijkheden. De gene die de clinic geeft geeft je tips en je probeert het uit. In begin lijkt het te lukken maar op een gegeven moment loopje spaak
en weet je vaak ook gelijk wat er nu de afgelopen keer misging tijdens je training.
en ben zo mijn 'eigen' trainer