Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik hoef niet op filmpjes af te gaan want ik was erbij, de foto's en filmpjes zijn namelijk van mij ...
).
) ga ik wel eens de wei in met onze Wiskey (heeft ook cuttingbloed door haar aderen stromen
)en dan rustig in stap achter de koeien aan, prachtig vind ze het. 

alleen mijn paard is bang voor koeien
piggeljay schreef:sorry hoor [naam] je hoeft niet zo aangebrand te doen.
het enigste wat ik probeerde te zeggen op de door jou gestarte topic is: dat de mensen geen verkeerd beeld moesten krijgen van het teampennen.
mijn ruiters reden daar nl. ook en zijn daar eerste geworden.
mijn probleem met dit soort van filmpjes is dat ik voordurend mensen moet uitleggen dat het geen halsbrekende en voor het paard mondscheurende aktie's zijn.
dat teampennen mits het netjes gedaan wordt het een tacktisch gespeelde sport is die van de ruiters ook nog enig denk werk vergt om de koe zo snel mogelijk naar de pen te brengen en als de ruiter het ook nog goed doet er niet aan de mond van het paard getrokken hoeft te worden.
en met youtube bedoelde ik alleen te zeggen, wil men een beetje een goed beeld krijgen van teampennen en hoe het gespeeld wordt moet men daar eens kijken.
je startte nl. je topic wel met "ik heb deze week voor het eerst en teampen wedstrijd gezien" en je vroeg naar mensen die er wel eens van gehoord hebben of live gezien hebben.
ja ik dus... ik leef van koeien en de koeien onderdelen
dus leg even uit wat dan jou probleem is... als ik antwoordt en tips geef