[WN] Startkaart.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jos

Startkaart.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-08 21:24

Hoe doen jullie dat met startkaarten aanvragen?
Roel wil 20 april starten. zondag heb ik een startkaart aangevraagd maar ze weten niet zeker of ik die optijd voor de wedstrijd van 20 april binnen heb.
Ik vind het jammer dat er voor "trainers" niet iets is bv. apart startnummer. die je op een paard van een ander mag gebruiken.
Je traint een paard, het gaat lekker en je denkt , nou laat ik die maar eens meenemen , maar dan heb je niet op tijd een startkaart.
Huilen

Monsje

Re: Startkaart.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 21:27

Ik heb ook net gisteren een startkaart aangevraagd en wil eigeblijk ook 20 april starten.
Ik hoop maar dat hij er voor de tijd is. Bloos

Ben wel geen trainer. Koe

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-08 21:31

ik vind dit echt zonde, en een gemiste kans voor een trainer om WRAN wedstrijden te starten.
de wil is er wel. nu het nummer nog

XXsmokeyXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 21:39

Ik had ze redelijk snel binnen 10 dagen of zo
Dus dat moet lukken Haha!

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 07:54

Ik heb mij laten vertellen dat de duur ong. 3 weken was. (?) Bloos

Ik moet mijne ook nog aanvragen, het heeft alleen geen haast. Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 09:20

Ik heb ze eigenlijk altijd supersnel binnengehad, dus deze 'levertijd' verbaast me.

Ik kan me voorstellen dat er iets van een blanco startkaart (wel vast nummer, maar alleen ruiternaam staat vast en paard niet) zou kunnen zijn voor pro's. Er kunnen dan alleen geen punten geregistreerd worden op paardniveau, dus voor bv highpointtitels zou e.e.a. dan niet mee kunnen tellen. Maar dat zal een pro toch niet uitmaken neem ik aan.

Dus soort van groene plaat voor garage's, maar dan in startkaartvorm voor professionele ruiters.

Niets over gehoord in de alv, dat daar behoefte aan is. Zonde, had misschien wel heel snel ingevoerd kunnen worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 10:10

Jos: JE moet even navragen, maar volgens mij mag je ook op andermans kaart starten (eigenaar paard bijv) voor 10 euro.
Dit hebben wij wel eens gedaan, en dat mocht ook.

Maar de wran veranderd zoveel zonder info te geven dat ik niet weet hoe het nu zit.

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 11:10

Een vorm van stemmingmakerij Niels, de WRAN veranderd niets zonder info te geven, maar je moet de info natuurlijk wel lezen.

Jos, Voor trainers is er een aparte regeling, even info naar het federatiesecretariaat en je krijgt precies uitgelegd hoe de vork aan de steel zit.

Maar Niels, kreten als de WRAN veranderd zoveel zonder info te geven slaat nergens op en dit soort uitlatingen kan je beter niet doen, vind ik.

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-08 11:54

niels startkaart uitgave heeft niks met de WRAN te maken. volgens mij.
JanT bedankt voor je antwoord, maar wie kan ik daarvoor benaderen
ik heb een mail gehad van Patricia Verschoor en die schreef dat ze niets kon beloven en dat het erg druk was met de startnummers
ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen wat roel en de eigenaar van het paard zouden graag naar Oosterwolde gaan

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 12:05

Een hoop mensen moeten hun startnummer verlengen, ik denk dat ze het daarom zo druk hebben, Joa anders gewoon de FNW een mail sturen misschien dat je daar wat aan hebt, ze kunnen in elk geval niet zeggen je bent te laat met aanvragen Haha! Tong uitsteken

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 12:16

Jos, stuur a.u.b. even een mailtje naar Sheila (FNW secretariaat) over de regeling voor profs.
Ik zou het je wel willen uitleggen, maar ik heb die regel ook niet zo in mijn hoofd zitten omdat ik er zelf geen gebruik van hoef te maken.
Wat de drukte bij de startnummeruitgifte betreft, ik weet zeker dat geprobeerd wordt om iedereen op tijd van z'n startnummer te voorzien.
De reden dat ze niets beloven zal liggen aan het feit dat belofte schuld maakt, denk ik!

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-08 12:40

Jan bedankt , ik heb een mail verstuurd
ik hoop dat het lukt.

DixievdKaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 18:29

Ik had mijn strnr binnen 1.5 week , dus ze doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te sturen.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 15:40

is de startkaart hetzelfde als het startnr dat je moet aanvragen? of vraag ik nou iets heel stoms Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 16:29

Is hetzelfde ja.

Violaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 16:31

Ik wil 25 mei starten en dan heb ik ook nog erbij dat ik
zijn paspoort moet aanvragen Clown Hopelijk is alles op
tijd binnen

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:00

Dan mag je alles wel heel erg snel gaan aanvragen, want voor je het weet is het 25 mei

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:58

nielsd schreef:
Is hetzelfde ja.

ok, thanx Lachen

Monsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 14:10

Ik heb de startkaart dinsdag ontvangen.
1 week en 1 dag dus, iig netjes binnen de 3 weken.

Natascha dH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 13:54

LET OP: (ben ik zelf ook mee de mist ingegaan)

De FNW heeft besloten om startkaarten per direct 12 maanden geldig te laten zijn ipv een kalenderjaar. Maar dat is dus met TERUGWERKENDE KRACHT ingegaan. Dus als je je startkaart in mei 2007 hebt aangevraagd, hoef je per 1 mei 2008 pas te verlengen.
Ik had dus met mijn oude startkaart van 2007 gewoon in Den Ham kunnen opgeven en starten en dus niet eerst nieuwe aanvragen en daardoor te laat met inschrijven te zijn!!
Als je in 2007 een startkaart had krijg je een herinnerings-mailtje (als ze je mailadres hebben) wanneer je moet verlengen! (maar toen had ik mijn nieuwe nummers dus al binnen Tong uitsteken )

Het staat wel op de site, maar je moet wel goed lezen wil je het eruit halen (ik met mijn drukke hoofd heb dat dus nooit zo gelezen, dacht dat het per 2008-startkaarten in zou gaan. Die hebben nl ook een maand-aanduiding erop staan....)