Ik zal eerst even mijn situatie uitleggen om het een en ander duidelijk te maken.
Binnenkort (weet nog niet wanneer en of) mag ik mogelijk helpen met de verzorging van een Quarter merrie. Ik wil al jaren echt westernles hebben maar had nooit de mogelijkheid wegens het niet hebben van een eigen paard. Binnenkort misschien dus wel een Quarter als verzorgpaard (die al western wordt gereden door de eigenaresse) en als ik die ook ga rijden wil ik erg graag ook goed les hebben (zou eindelijk mijn droom uitkomen
). Nu is het erg moeilijk om in mijn omgeving aan westernles te komen en al helemaal iemand die op stal komt. Maar ik las in een topic ergens hier dat Krista Sterrenburg van Western & Classic Performance Training in Lekkerkerk ook les gaf op stal precies in mijn regio.
Nu was dus mijn vraag; heeft iemand les van haar (gehad) en wat waren de ervaringen (zowel goed als slecht)? Is zij aan te raden voor iemand met een ervaren paard maar onervaren westernruiter (ik dus haha, ik heb trouwens wel al jaren lange ervaring als recreatieruiter).
)