[WN] Les van Krista Sterrenburg? Iemand ervaring??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ProudOfPride

Les van Krista Sterrenburg? Iemand ervaring??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 19:32

Hallo allemaal!!

Ik zal eerst even mijn situatie uitleggen om het een en ander duidelijk te maken.

Binnenkort (weet nog niet wanneer en of) mag ik mogelijk helpen met de verzorging van een Quarter merrie. Ik wil al jaren echt westernles hebben maar had nooit de mogelijkheid wegens het niet hebben van een eigen paard. Binnenkort misschien dus wel een Quarter als verzorgpaard (die al western wordt gereden door de eigenaresse) en als ik die ook ga rijden wil ik erg graag ook goed les hebben (zou eindelijk mijn droom uitkomen Tong uitsteken).

Nu is het erg moeilijk om in mijn omgeving aan westernles te komen en al helemaal iemand die op stal komt. Maar ik las in een topic ergens hier dat Krista Sterrenburg van Western & Classic Performance Training in Lekkerkerk ook les gaf op stal precies in mijn regio.

Nu was dus mijn vraag; heeft iemand les van haar (gehad) en wat waren de ervaringen (zowel goed als slecht)? Is zij aan te raden voor iemand met een ervaren paard maar onervaren westernruiter (ik dus haha, ik heb trouwens wel al jaren lange ervaring als recreatieruiter).

ProudOfPride

Re: Les van Krista Sterrenburg? Iemand ervaring??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 20:53

Ow ja, wat ik wel weet is dat ze voorzitter is van de DAWRA (Dutch Arabian Western Riding Association).

johanna29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 06:11

Ervaring met Krista, zeker!!!!!!! Geweldige meid die met heel veel passie en gevoel rijd maar ook les geeft!! Ze heeft veel geduld en humor maar is ook zeer gedreven. Daarbij staat ze open voor alle rassen en stijlen en probeert ze uit iedere combinatie het beste uit te halen!! Ga zelf maar eens een praatje met haar maken!! Veel plezier!!

gr. johanna

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 09:38

Ik heb nooit les van haar gehad of gezien, maar het is een prima ruiter en een heel aardig mens. 'k Zou dus zéker eens gaan kennismaken als ik jou was.

ProudOfPride

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-08 09:58

Klinkt allemaal goed!! Dank jullie wel voor de reacties, ga zeker contact met haar opnemen!

Pensionnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 10:01

Super meid met veel vakkennis. Zeker de moeite van het proberen waard!

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 11:15

Ook ik heb les van Krista en het is echt super.
Ze geeft goed en duidelijk les, alles in je eigen tempo en op een super paardvriendelijke manier.

Mijn paardje gaat er eind van de zomer heen om ingereden te worden, ik zou me geen betere ruiter kunnen voorstellen.
Als je ziet wat Krista met eigen en trainingspaarden bereikt met geduld inzet en passie... dan wil je niet meer anders

(lijkt wel een liefdesverklaring, hihi, maar ik heb aardig wat lesgevers gehad maar ze steekt er toch wel met kop en schouders bovenuit Knipoog )

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 13:34

Ik heb een clinic gehad van Krista.
Was en ben erg tevreden!

Leuk dat je er wilt gaan lessen!

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 14:59

Ik heb geen les van Krista, maar vrienden om mij heen wel Knipoog En van wat ik weet en hoor en af en toe gezien heb sluit ik me helemaal aan bij bovenstaande reacties Haha!
Krista zit trouwens ook gewoon op bokt (Krista), weet niet of je dat al wist Haha! Dus stuur haar eens een berichtje zou ik zeggen! Ja

ProudOfPride

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 20:30

Nee, dat wist ik niet, dank je!

De merrie die ik mogelijk mag gaan verzorgen ken ik wel al een paar maandjes. Ze is echt superlief! Dus als ik les mag nemen met haar van de eigenaresse, dan ga ik dat zeker proberen bij Krista.

Bedankt allemaal voor het reageren!