[WN] Team Dutch hi 5, zoekt talenten!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

user

Team Dutch hi 5, zoekt talenten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-08 19:45

Team Dutch Hi 5 is op zoek naar westenruiters, die deel willen gaan uitmaken van het team voor 2008. Iedere westernruiter die deelneemt aan de Nk federatie en/of Quarters, kan zich aanmelden. Kijk voor de voorwaarde op http://www.teamdutchhi5.nl Voor vragen kun je ons mailen op info@teamdutchhi5.nl

Uitleg: Team Dutch Hi 5 (TDH5) is een stichting die als doel heeft ruiters te stimuleren en te trainen tot ruiters die internationaal kunnen deelnemen aan wedstrijden. Het is een mooie springplank als je gemotiveerd bent om op hoog niveau wedstrijden wilt gaan rijden. Dit jaar zal het team bestaan uit 2 A kaderleden en 5 B kaderleden. Voor het B kader kan iedereen zich aanmelden die dit jaar zal deelnemen aan de NK federatie of NK quarters. Er zijn slechts 5 plaatsen beschikbaar voor 2008.

PeppySan

Re: Team Dutch hi 5, zoekt talenten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 20:38

Wat doet de stichting voor de ruiters?
trainingen?
financieel gebied?
organisatie?

johanna29

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 06:41

Vraagje, kun je met alle rassen deelnemen of mag je alleen met een QH deelnemen???

gr. johanna

user

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 14:17

Er zijn diverse vragen gesteld, onderstaand de antwoorden:
De stichting zorgt voor maandelijkse trainingen en ook aan de trainingen van de amerikaanse trainers kunnen de ruiters (kosteloos) deelnemen. Op financieel gebied mag je amateur ruiters niet betalen, dus dat doen we dan ook niet. Wel krijgen de ruiters een kledingpakket twv zo'n 600 euro. De organisatie is in handen van het bestuur. Dit zijn momenteel Hendrie van der Tweel, Marjan Zijlstra en Herman van de Bunt.
In principe kan elk ras meedoen binnen het team. Als we kijken naar voorkeur, dan heeft een quarter het voordeel dat die aan 2 Nk's kan deelnemen. Dit kan zeker een voordeel zijn, maar paarden van een ander ras zijn zeker niet uitgesloten. Momenteel hebben we al diverse aanmeldingen binnengekregen. Je kunt je aanmelden tot en met 31 januari. Eind februari zullen we het team bekend maken.

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 15:06

Zijn er ook plannen voor een jeugdteam?

nice_cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 13:42

waar moet je het formulier naartoe mailen??

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 21:57

user schreef:
Als we kijken naar voorkeur, dan heeft een quarter het voordeel dat die aan 2 Nk's kan deelnemen. Dit kan zeker een voordeel zijn, maar paarden van een ander ras zijn zeker niet uitgesloten.

Dit geldt dus ook voor een Paint Horse en Appaloosa Knipoog

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 22:58

En een Arabier! Ja

Natascha dH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 10:47

Dus als ik het goed begrijp zijn er geen financiele verplichtingen voor de deelnemers aan het B-team. Geld, geld! (Behalve dan je reiskosten naar de trainingen, wedstrijden en je inschrijfgelden).
De trainingen zijn dus maandelijks. Is dat op een vaste lokatie? (bij TIP, of kan dat nog wisselen?)
En wie zitten er in het A-team, maw wie geeft er dan de trainingen als het geen Amerikanen zijn?
Veel vraagjes Verward , hoop op antwoord....

user

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-08 17:35

Ik kijk niet dagelijks op Bokt, dus voorgaande vragen zal ik proberen te beantwoorden.

-Er zijn geen plannen voor een jeugd team. Echter kunnen jeugdruiters zich wel aanmelden, hiervan hebben we er reeds diverse binnengekregen.
-Inderdaad zijn voor western rassen buiten de quarters om ook twee NK's
-Er zijn geen finaciele verplichtingen voor de B ruiters richting het team. Zij krijgen diverse dingen gratis aangeboden. Extra dingen dienen zij normaal net als een ander te betalen, denk aan extra trainingen buiten de team trainingen om.
-De trainingen kunnen op meerdere locaties gegeven worden. Er moet van uitgegaan worden dat de ruiters er wel voor moeten rijden. De trainers zullen niet heel het land doorrijden om bij de B kader ruiters te gaan lesgeven, of dit moet zo uitkomen.
-Het eerste A kaderlid is Karin v Bekkum. Voor een tweede is A kader hebben we ook aanmeldingen, echter kan ik hierover nog geen concrete uitspraken doen. Zodra dit definitief is zal ik dit melden.
Ik hoop voldoende antwoorden te hebben gegeven, mochten er meer vragen zijn, dan zal ik ze vrijdagavond beantwoorden. Je kunt ook een mailtje sturen naar info@teamdutchhi5.nl dan kom je rechtstreeks in contact.

Groeten
Herman

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 20:52

johanna29 schreef:
Vraagje, kun je met alle rassen deelnemen of mag je alleen met een QH deelnemen???

gr. johanna

mijn pony is een nrps en die kan de spin.
ik heb nog nooit western ofzo gedaan
maar 1 keer in de 2 weken oefen ik een piroutte
en nu kan die de spin.
Dus ik denk wel dat elk paard aan western kan doen.

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 21:00

ROFL Denk het ook ja.

Sorry... Huilen van het lachen

MartineOsuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 21:31

Shauni schreef:
johanna29 schreef:

gr. johanna

mijn pony is een nrps en die kan de spin.
ik heb nog nooit western ofzo gedaan
maar 1 keer in de 2 weken oefen ik een piroutte
en nu kan die de spin.
Dus ik denk wel dat elk paard aan western kan doen.

Volgens mij begrijp je de vraag niet helemaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 21:32

Ohja, e rijdt geen western maar je paard kan spinnen Clown Knap hoor, zonder training!