Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jolande schreef:Zie profielHoe oud is je paard overigens?
Citaat:Simply Red Command (Simply)
* ruin
* 01-05-03 (4,5 jaar)
* Quarter horse, palomino
* 1.45
* reining
* van mij sinds 19 oktober 2007
Pensionnetje schreef:Zou natuurlijk kunnen, maar als het paard wel iets aan zijn rug mankeert en je pakt hem door omdat ie niet zo moet puberen, dan loop je wel de kans dat je hem flink verziekt.4,5 is een lekkere puberleeftijd. Ik zou me nog niet al te veel zorgen maken.

Anya schreef:En verder kun je na het uitsluiten van fysieke problemen ook altijd eens met een andere trainer overleggen. Niet om Angelique, maar niet iedereen kan altijd met ieder paard. Misschien klikt de combi ook niet en elders wellicht wel. Succes!
DubbelDun schreef:Pensionnetje schreef:Zou natuurlijk kunnen, maar als het paard wel iets aan zijn rug mankeert en je pakt hem door omdat ie niet zo moet puberen, dan loop je wel de kans dat je hem flink verziekt.4,5 is een lekkere puberleeftijd. Ik zou me nog niet al te veel zorgen maken.
@TS: ken je zijn achtergrond; op welke leeftijd ingereden, reden van verkoop etc.
Heb je kort geleden zijn rug laten nakijken.
Jeddah schreef:Zoals ik Simply van de IHT clinic "ken" is het een paard die echt niet veel "druk" hebben kan. In zoverre als ik AF heb zien rijden en trainen kan ik me goed voorstellen dat de combinatie niet geheel werkt.
Romkabouter schreef:Jeddah schreef:In zoverre als ik AF heb zien rijden en trainen kan ik me goed voorstellen dat de combinatie niet geheel werkt.
Exactly my thoughts.