ik was er niet
maar ik wil wel alles weten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar we zijn om 12 uur naar huis gegaan en kwamen pas om kwart voor 2 thuis aan haha
maar ik vond het wel een geslaagde avond alleen jammer dat er zo weinig spullen voor de veiling waren .
again!!! dont try this at home
) 
Blaze schreef:Jolanda nogmaals bedankt voor de geslaagde avond(ben alleen een beetje jaloers op je accomodatie![]()
)
Freckles schreef:En de Top's Ranch koffie is al helemaal niet verkeerd.
, alleen het aangalopperen na de 'roll-back' had ze héél snel door
weinig ... en er optimaal van genieten
maar uiteindelijk hebben we het toch gedaan !
Geweldig
en zal de 'aktie' knop gereed houden voor de 'zoeffffff sugar scene' }>
maar we proberen er toch allemaal wat van te maken, dus dat lijkt me een goed idee voor de volgende keer.
Henriette schreef:Enne, trainingsvideootjes vanjezelf is wel errugg eng om aan een breed publiek te laten zien. Van anderen leren we veeel meer
nee hoor niet met mij erbij
) is niet veel anders als samen trainen,Alleen kun je het beeld stop zetten of terug spoelen en bespreken wat je ziet.
of het nu goed gaat, super gaat , of wat minder... of gewoon 'leuk' is om te zien...
Colinda schreef:enneh...blaze; volgens mij heeft Ramo donkerblond haar...![]()
en als het goed is, begint haar eigen naam met een H.![]()
![]()
blaze; volgende keer wil ik jouw ook uitgebreid op band zien hoor }> en niet alleen 'stukjes'![]()
![]()
groetjes Jolanda
geen kijkers(of ze moeten betalen
)
) maar kijken naar elkaar op band en dan bespreken wat je ziet zorgt volgens mij wel voor een speciale toevoeging.
maar dan krijg je van die rare verhalen he.... 
want ik gun het Blaze natuurlijk nog steeds niet dat ik ga dokken om naar hem op video te mogen kijken
Citaat:Ramo;
welke band bedoel je?
Waarschijnlijk heb je m'n eigen band gemist, later op de avond heb ik nog wat v. mezelf laten zien
en werkt het éne niet , dan het andere wel... maar ja...volgens sommige 'hangen' wij er dan ook echt tussenin he?!
was ff helemaal de kluts kwijt (als die ooit al gehad heb)